Saturday, Dec 17, 2022

صفحه نخست » اشکان دژاگه ممنوع‌الخروج شد

dejage.jpgایران وایر - «رضا فاضلی» مدیربرنامه‌های فوتبال و از چهره‌های شناخته شده در نقل و انتقالات فوتبال جهان، با انتشار متنی در صفحه توییتر خود، از ممنوع الخروج شدن «اشکان دژاگه» کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران خبر داده است.

آقای فاضلی با انتشار متنی به زبان آلمانی، نوشته است: «کاپیتان سابق تیم ملی ایران و بازیکن زیر ۲۱ سال آلمان، چهار هفته پیش از خروج از کشور ایران ممنوع شده است. به همین دلیل او اجازه حضور در اردوی تیمش در دبی را نداشت.»

رضا فاضلی در این متن، از هشتگ فیفا استفاده کرده و دلیل ممنوع‌الخروج شدن اشکان دژاگه را «تسلیت گفتن به بستگان درگذشتگان» دانسته است.

اشکان دژاگه ششم مهرماه سال جاری در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود: «تمام زنان ایران شایسته آرامش، احترام، حمایت و شادی هستند. تمام افراد در ایران، شایسته آزادی هستند.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی، به دلیل آن‌که اشکان دژاگه، مردم ایران را شایسته «آرامش»، «احترام»، «حمایت» و «شادی» دانسته بود، ممنوع‌الخروج کرده‌اند.

در ماه‌های اخیر بازیکنان فوتبال ایران تحت شدیدترین فشارهای امنیتی قرار گرفته‌اند، اما فدراسیون جهانی فوتبال ترجیح داده است در قبال تمامی بازداشت‌ها، تهدید‌ها و حتی خطر اعدام «امیر نصرآزادانی» در قبال جمهوری اسلامی سکوت کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy