Sunday, Jan 1, 2023

صفحه نخست » مهدی طارمی: سال گذشته میلادی، برای من فوق‌العاده بود

taremi.jpgایران وایر - «مهدی طارمی» مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال در مصاحبه‌ای با «اوجوگو» گفته است: «سال ۲۰۲۰ سالی پر از لحظات عالی برای من بود. من توانستم در جام‌جهانی شرکت کنم، با تیم پورتو در ورزشگاه دالوز و در خانه بنفیکا که رقیب ما است، قهرمان شدم.»

او همچنین گفته است که این سال را هرگز فراموش نخواهد کرد.

مهدی طارمی همچنین در بخشی دیگر گفته است: «سال فوق‌العاده‌ای بود و باورنکردنی به نظر می‌رسید. من می‌دانم که می‌توانم سال بعد هم موفقیت‌هایم را تکرار کنم.»

مهدی طارمی در سال ۲۰۲۲ میلادی همراه با تیم فوتبال ایران جواز صعود به جام‌جهانی را به دست آورد. طبق گزارش رسانه‌های ایران، او خرداد سال جاری در دفتر ریاست جمهوری برای تغییر سرمربی تیم ملی و بازگشت «کارلوس کی‌روش» به ایران نیز رایزنی کرده بود. طارمی در حساب توییتری خود تایید کرده بود که برای گرفتن مجوز واردات خودرو خارجی با «محمد مخبر» و آقازاده‌اش دیدار کرده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

طی ماه‌های گذشته، سکوت مهدی طارمی در قبال سرکوب‌های خونین معترضین در ایران باعث انتقاداتی جدی از سوی جامعه ایران به او شد. او در حالی سال ۲۰۲۲ را یکی از بهترین سال‌‌های زندگی خود دانسته که بسیاری از خانواده‌های ایرانی داغدار فرزندان خود که توسط نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی کشته شدند هستند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy