Thursday, Jan 5, 2023

صفحه نخست » یورگن لوکادیا به سیم آخر زد، مهاجم سابق باشگاه پرسپولیس از دلایلش برای ترک ایران پرده برداشت

02_luca.jpgخبر ورزشی - رفتن غیرمنتظره یورگن لوکادیا از ایران یکی از حاشیه‌سازترین اتفاقات اخیر فوتبال کشورمان بود. مهاجم سرخ‌پوشان پایتخت درحالی این تصمیم ناگهانی را گرفت که حتی هیچ‌یک از مقامات باشگاه پرسپولیس نیز تا همین امروز دلیل اصلی خروج او را نمی‌دانستند.

لوکادیا حالا با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از توهین‌هایی که برخی هوادران در روزهای اخیر به او کرده‌اند گلایه کرد. او با بیان این‌که تا آخرین لحظه حضور بهترینِ خود را به نمایش گذاشته، ادعا کرد رسانه‌ها برخلاف واقعیت از او آدم‌بده‌ای را تصویر کرده‌اند که بی‌دلیل تیمش را ترک کرده است.

مهاجم هلندی سابق پرسپولیس در ادامه با اشاره به برخی بازداشت‌های بازیکنان و ورزشکاران نوشت: چرا باید در شرایطی فوتبال بازی کنم که فوتبالیست‌های دیگری با حکم سنگین مواجه شده‌اند.

لوکادیا در پایانِ ادبیات تند و تیزش، تاکید کرد رفتن، تنها راه‌حل ممکن بود.

01_luca.jpg

***بیشتر بخوانید***

منوتو - یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی سابق پرسپولیس که پس از اعتراضات ایران را ترک کرد در پستی نوشت: «قضاوت کنید. برای من پیام‌های پر از نفرت ارسال کنید. من را میمون خطاب کنید. من وقتی آنجا بودم بهترین‌هایی را که از دستم برمی‌آمد، انجام دادم. به آدم‌ها طوری کمک می‌کردم که انگار مسئولیتشان با من است. بسیار حیرت‌انگیز است که رسانه مرا طوری جلوه می‌دهد که گویی پسر بدی بوده و بدون هیچ دلیلی رفته‌ام. در ایران مردم را در انظار عمومی اعدام می‌کنند. واقعا؟ ما مجبور بودیم فوتبال بازی کنیم، درحالیکه در حال صدور حکم اعدام برای دیگر فوتبالیست‌ها هستند.»


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy