Tuesday, Jan 10, 2023

صفحه نخست » رسول خادم: لعنت خدا بر خائنان به مردم و خون شهیدان وطن باد

khadem.jpgایران اینترنشنال - رسول خادم، قهرمان جهان و سرمربی پیشین تیم ملی کشتی ایران در یک یادداشت اینستاگرامی با کنایه تند به گسترش فقر و فساد در ایران نوشت: « همه ی بدبختیها و هزینه ها را مردم داده اند! پس الان بدهکار چه هستند؟»

خادم که از مدت‌ها پیش با یادداشت‌های تند و تیز به وضعیت معیشتی که جمهوری اسلامی برای مردم بوجود آورده است، معترض بوده، در آخرین پست اینستاگرامش با انتشار ویدئویی از سربازان جنگ ایران و عراق نوشته: «بارالها! هیچ پاکباخته ای بیشتر از یک نان بر نمیدارد. اینها مردم هستند. فرزندان عزیز سرزمین ایران؛ از هر قوم و طائفه و قشری. شهیدانِ وطن را مردم دادند، جانبازان وطن را مردم دادند ...»

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

او در ادامه نوشته: «گرانی و فقر را مردم تحمل کردند، درد ناشی از تبعیض خودی و غیرخودی را سالهاست مردم‌بر گرده میکشند! خرابکاری‌های ناشی از عملکرد مفسدان و مدیران چاپلوس و ناکارآمد بر زندگی و روزگارِ مردم آوار شد! همه ی بدبختیها و هزینه ها را مردم داده اند! پس الان بدهکار چه هستند؟ لعنت خدا بر خائنان به مردم و خون شهیدان وطن باد!»

***

volley.jpgملی‌پوش پیشین والیبال ایران: همه در نوبت اعدامیم

مجتبی میرزاجانپور، بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران در واکنش به اعدام محمدمهدی کرمی و محمد حسینی و صدور اعدام برای سه نفر دیگر در اینستاگرام نوشت: «همه ما در لیست اعدامیم، اما هنوز اذان صبح به افق‌مان نشده.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy