Thursday, Jan 12, 2023

صفحه نخست » مظهر تقلب و چاپلوسی دبیر شورای ‌عالی انقلاب فرهنگی شد

khosropanah.jpgرادیو زمانه - ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سرکوبگر با صدور حکمی عبدالحسین خسروپناه، از آخوندهای خرافه‌پرست را به سمت دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد:

«‏با توجه به پیشنهاد اعضای شورای ‌عالی انقلاب فرهنگی و موافقت رهبر انقلاب، رئیس‌جمهوری در حکمی حجت‌الاسلام خسروپناه را به‌عنوان دبیر شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.»

عبدالحسین خسروپناه، متولد ۱۳۴۵ که در زمان انقلاب فرهنگی دوران کودکی خود را می‌گذراند، تداوم‌دهنده انقلاب فرهنگی در معنای تهی کردن دانشگاه‌ها از علم و فلسفه است. در حکومت جمهوری اسلامی نام این فرآیند را «اسلامی‌سازی علوم انسانی» گذاشته‌اند.

خسروپناه مدیریت گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، ریاست هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی و ریاست کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون بررسی و تأمین نیازهای دینی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشته است. خسروپناه در حال حاضر استاد فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، و امام جمعه موقت دزفول است.

مطالب بیشتر در رادیو زمانه

مدرک دکتری زورکی و کتابسازی و جعل

خسروپناه می‌گوید از مدرسه امام صادق مدرک دکتری «کلام اسلامی» را دریافت کرده. اما مدرک دکتری او هم زیر سوال است، زیرا ظاهراً مدرسه امام صادق صرفاً مدرک سطح چهار حوزه را اعطا می‌کند.

حسین خداپرست، عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، در مقاله‏‌ای تحت عنوان «انتحال را بود آیا که عیاری گیرند» تخلفات علمی در تألیفات خسروپناه را روشن کرده است: سرقت از کتاب «جاودانگی» رضا اکبری، رونویسی‌های دوباره‌ کلمه ‌به ‌کلمه از آثار خود که شمار تألیفات او را به ۵۰ «اثر» رسانده، تراکم و تورم در ارجاع‌دهی‌های درجه دوم و سوم.

خسروپناه در پاسخ منتقدانش را «اپوزیسیون نظام و انقلاب» معرفی کرد و گفت:

«برخی از کسانی که فرق حسن و قبح ذاتی و عقلی را نمی‌دانند وارد این گود شده و به عنوان نقد، تخریب می‌کنند و عده‌ای هم از مهندسان و داروسازان دیروز که امروز ردای فلسفه بر تن کرده‌اند و قصد طریقت در حکمت را دارند فریاد می‌زنند که مطالب خسروپناه غیردقیق است.»

خرافه‌پرستی، زد و بند و پارتی‌بازی

بعد از همه‌‌گیری و کشتار کووید-۱۹ در ایران از عبدالحسین خسروپناه ویدئویی منتشر شد که در آن گفته بود سه بار به این بیماری مبتلا شده و هر بار با «داروی امام کاظم» و «داروی جامع امام رضا» بهبود یافته است. داروی امام کاظم برای فصل زمستان از شکر سرخ، هلیله سیاه، مصطکی اصل تشکیل شده و در فصل تابستان رازیانه هم بدان می‌افزایند. داروی جامع امام رضا هم از عفران و عاقرقرحا و سنبل الطیب و قاقله، بنج و خربق ابیض و فلفل سفی و مقداری عسل تشکیل شده.

***

فردی که زنان بی‌حجاب را با تیرکمان می‌زد

ایندیپندنت فارسی - این روحانی پیش‌تر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس چنین اعتراف کرده بود: «قبل از انقلاب وقتی خانم‌های بی‌حجاب به مغازه پدرم می‌آمدند، من از بالکن مغازه با تیرکمان به پاهای خانم‌های بدحجاب می‌زدم که چرا پالخت بیرون آمده‌اند. پدرم به حجاب حساس بود اما گفت اگر ضربه‌ای بخورند، شرعا ضامنی. از این رو تیرکمان را گذاشتم کنار و روی آن‌ها آب می‌ریختم.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy