Thursday, Jan 12, 2023

صفحه نخست » اندر فیلم جدید ۰۰۷ جمهوری اسلامی: اکبری... علیرضا اکبری!؛ ف. م. سخن

70F5EE42-1C14-4A70-ADD9-CFD286F87099.pngکسی نیست به جمهوری نکبت اسلامی و سران ریتارد آن بگوید:
آقاجان! می خواهی بچه های معترض را اعدام کنی، اعدام کن، دیگر این فیلم آمدن های مسخره ات برای توجیه کشتار این بچه ها چیست؟!

جمهوری سفیه اسلامی، کار مسخره بازی های توام با آدمکشی های قرون وسطایی اش را به جایی رسانده که آدم نمی داند بخندد یا گریه کند!

تو رو به قرآن شما بخشی از اطلاعیه وزارت خبیثه ی اطلاعات را ملاحظه کنید که در آن به دستگیری محیر العقول ۰۰۷ انگلیس پرداخته:
«مجاهدین گمنام ایران اسلامی قاطعانه اعلام می نمایند که با توکل به ذات اقدس احدیت و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) شناسایی جواسیس و عناصر نفوذی دشمن در هر سطحی و برخورد قانونی با آن‌ها را بدون هیچ گونه تساهل و تسامح و ملاحظه ای، در اولویت تلاش‌های مجاهدانه و شبانه روزی خویش قرار داده اند.»

والله آدم خودش هم در حال مرگ باشد از خواندن این اطلاعیه و بخصوص آن «علیهم السلام» بین الهلالین اش غش غش می خندد!

حالا همه ی این جنگولک بازی ها برای چیست؟
هیچی! برای این که حرکت های اعتراضی مردم و بخصوص جوانان را تحت تاثیر قرار دهند و به خیال خود تصویری بزرگ برای رهبر پارانویایی شان ایجاد کنند که آن چه در ایران امروز اتفاق می افتد همه اش کار انگلیس خبیث است و ما هم یکی از این انگلیسی ها را که جاسوسی در حد ۰۰۷ بوده دستگیر کرده ایم و قرار است به زودی اعدام اش کنیم!

سناریو نویسان گمنام وزارت اطلاعات، از بس از ابتدای انقلاب مشغول گرفتن و زدن و اعتراف گیری و اعتراف سازی بوده اند، بنده های خدا فرصت فیلم تماشا کردن هم نداشته اند که اگر می داشتند، دستکم چند تا فیلم جاسوسی درجه ی یک تماشا می کردند که سناریوهایی که می نویسند تبدیل به جوک نشود!

خاطرم هست سال ها پیش به تماشای فیلمی جنایی محصول جمهوری اسلامی رفتیم که اگر درست به یادم مانده باشد، اسم اش «پارک وی» بود و می گفتند ترسناک ترین فیلمی است که تا آن زمان در جمهوری اسلامی ساخته شده است.

در صحنه هایی از این فیلم که تماشاگران باید می ترسیدند، کل سینما از شدت خنده ی تماشاگران منفجر می شد و مثلا وقتی انگشتان دست هنرپیشه به طرز فجیع قطع می شد، مردم که می دیدند انگشت ها مثل سوسیس قطع می شود به جای جیغ زدن قهقهه می زدند!

حالا احتمالا همین ها نویسنده سناریوی ۰۰۷ ایرانی یعنی «اکبری... علیرضا اکبری» شده اند.

خداوند خودش ما را از دست این فنومن های زمان نجات دهد!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy