Monday, Jan 23, 2023

صفحه نخست » طناب داری به نام سپاه که باید سازمان تروریستی اعلام شود، فرزانه روستایی

dar.jpgسپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از اولین روز برای امروز سازماندهی شد نقش طناب داری را بازی می کند که بر گردن ۸۵ میلیون ایرانی گره خورده است و باز نمی شود. از روزی که احمدی نژاد به قدرت رسید همه شرایط بتدریج فراهم شد تا سپاه سند همه روابط اقتصادی سیاسی و امنیتی کشور را به نام خود ثبت کند. امروز کشوری داریم که سپاه آن را مصادره کرده و کودکی و جوانی و میانسالی و بازنشستگی همه ایرانیان را به گروگان گرفته و شرط خلاصی از سازمان و تشکیلات اهریمنی خود را ویرانی و سوختن این سرزمین قرار داده است.

در آن سالهایی که کشور در اشغال بود کم نبودند مردمانی که به سپاه و تعلق به آن به خود می بالیدند. امروز برعکس، نام سپاه و تعلق به آن تداعی کننده داستان تلخ زندگی صدها زن و مرد ایرانی است که در این ملک به دنیا آمدند، ولی حسرت یک روز خوش را با خود به گور بردند.

امروز نام سپاه یادآور میلیاردها دلارسرمایه های ایرانیان است که دود هوا شد و بر باد رفت و از این مبالغ، هفتاد میلیون آن بیست سال پیش سهم من و عزیزترین کس من بود که اندکی بعد نقاب در خاک کشید. نام سپاه یادآور و قرینه نام فرزندانی است که به دست سپاهیان کشته، اعدام، ربوده، شکنجه، یا مثله شدند. یادآور دختران و پسران جوانی است که پاسدارها در بازداشتگاههای خارج از نظارت به آنها تعرض کردند و امروز پس از سالها شنیدن نام سپاه بر بدن آنها رعشه می اندازد.

هیچ اقدامی و هیچ تحولی در تاریخ معاصر ایران همانند تروریستی اعلام شدن سازمان سپاه نمی تواند امید به آینده ایران را روشن و شعله ور کند. هیچ گامی مانند بستن حسابهای مالی سپاه و ممنوع المعامله شدن انها و شبکه شرکت های آنها نمی تواند به آینده سرزمین ما ثمر برساند. پرونده سپاه در اتحادیه اروپا گشوده شده است تا دست های بزرگترین و با هوش ترین سارق تاریخ این آب و خاک از عمق جیب این مردم خلع شود.

تاریخ معاصر ایران را می توان به دو بخش تقسیم کرد، یعنی به قبل و بعد از اعلام رسمی سپاه به عنوان یک سازمان تروریستی. زیرا پس از اعلام سپاه به عنوان یک سازمان تروریستی دیگر سرداران و فرماندهان سپاه نخواهند توانست سرنوشت و منافع مردم ایران را با دیگر سازمانهای تروریستی منطقه معامله کنند. با تروریستی اعلام شدن سپاه بتدریج امور به سرجای خود باز خواهند گشت و اتحادیه سرداران و سفارت روسیه نیز تجربه روزهای سیاه را آغاز خواهند کرد.

دیر یا زود و با تلاش و پیگیری ایرانیان وطن پرست خارج از کشور همه کسانی که به نام خدا و پیامبران اختلاس های افسانه ای انجام دادند مورد پیگرد قرار خواهند گرفت. مکانیسم هایی فعال خواهد شد که هر آنچه در هر کجا پنهان کرده اند به حساب مردم باز گردد. دیر نیست روزی که شرکت های سپاه و کارچاق کن های آن به پایان خط رسیده و اراده مردم بر آنها تحمیل شود، زیرا ارباب شمالی آنها در روسیه نیز شرایط بهتری ندارد.

کانال نویسنده در یوتوب



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy