Friday, Feb 3, 2023

صفحه نخست » هفتاد اصلاح طلب بی خاصیت فدای یک خطبه مولوی عبدالحمید، فرزانه روستایی

roostaee.jpgبیانیه ای که هفتاد اصلاح طلب منتشر کردند و نسبت به قرار گرقتن نام سپاه در لیست سازمان های تروریستی در اتحادیه اروپا اعتراض کردند دلالت بر این واقعیت دارد که طیفی از اصلاح طلبان ایران هیچ حس همدردی با مردم ایران و نیز جنبش و انقلاب زن زندگی آزادی ندارند. این در حالی است که می توان اطمینان داشت که بانی نوشتن این بیانیه خود سپاه بوده و این مجموعه وسط سرکوب های خونین مردم ایران با سپاه و تشکیلات سرکوب جمهوری اسلامی هم خوانی کرده اند.

در میان امضاکنندگان این بیانیه هم انسان های شریف حضوردارند و هم ماموران امنیتی جمهوری اسلامی و هم کسانی که أساسا خودشان مامور بیگانه هستند و نگاهی تروریستی به قضایای ایران دارند و دولت روسیه همیشه مامن آنها بوده است.

بیانیه در حالی امضا شده است که ایرانیان و فعالان سیاسی خارج از کشور تلاش می کنند تا برای کاهش فشار سیاسی و کم کردن سرکوب های داخلی توجه جهان را به معادلات ایران جلب کنند. بر أساس استانداردهای جهانی سپاه به علت دست داشتن در سرکوب مردم و نیز به علت غارت سرمایه های ملی و نیز تسلط انحصاری بر همه منابع قدرت سیاسی و اقتصادی در کشور یک تشکیلات انحصار طلب است.

وقتی شاهدیم که این سازمان سرکوبگر با همه تشکیلات تروریستی منطقه مرتبط است و آنها را تجهیز می کند تردیدی باقی نمی ماند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حداقل در شرایط حاضر سازمانده همه تشکیلات تروریستی منطقه است و کشور ایران را دارد خرج فعالیت هایی می کنند که ربطی به منافع ملی ایران ندارند.

امضا کنندگان این بیانیه تصمیم اتحادیه اروپا را تقبیح می کنند، اما عمدا غافل از این هستند که دولت ایران و سپاه پاسداران برای اداره کشور و نیز سرکوب مردم از مشاوران روس و از نیروهای حزب الله و أفغان و پاکستانی بهره می برند. شبکه ای که سپاه با آن درگیر است و حجم فعالیت هایی که در منطقه هدایت می کند تردیدی باقی نمی گذارد که این فعالیت ها زمینه رشد فقر و گرایشات سرکوبگرانه و انحصار طلبانه جناح های امنیتی مشکوک در کشور را فراهم می کند.

کانال یوتوب نویسنده



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy