Saturday, Feb 4, 2023

صفحه نخست » علیرضا دبیر: برای خنده در شورای شهر ثبت نام کردم، مردم نباید به من رای می دادند

01_dab.jpgبی بی سی - علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران که زمانی عضو شورای شهر تهران بوده می‌گوید «می‌خواستم رئیس فدراسیون شوم اما رییس سازمان تربیت بدنی در دولت آقای احمدی نژاد اجازه نامنویسی به من نداد و به حالت قهر به وزارت کشور رفتم و برای شورای شهر ثبت نام کردم.»

آقای دبیر در برنامه تلویزیونی آنتن از شبکه ورزش سه گفته نامنویسی برای حضور در شورا «واقعا برای خنده بود و فکر نمی کردم رای بیاورم».



علیرضا دبیر، برنده چند مدال جهانی در کشتی آزاد گفته:«واقعیتش این است که مردم اصلا نباید به من رای می دادند اما مردم محبت کردند و رای دادند. مستقل هم رای آوردم و هفتم تهران شدم».

علیرضا دبیر به عنوان نامزد «اصولگرا» در دوره‌های سوم و چهارم شورای شهر تهران معرفی می‌شد.

سال گذشته علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران، روز دوشنبه سیزدهم دی‌ماه همزمان با دومین سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس و در آستانه سفر تیم ملی کشتی ایران به آمریکا، از «التزام عملی به شعار مرگ بر آمریکا» سخن گفت.

سخنان آقای دبیر با واکنش‌های زیادی روبرو شد که در نهایت سفارت آمریکا برای او و یک کشتی‌گیر ویزا صادر نکرد و دیدار دوستانه دو تیم کشتی ایران و آمریکا لغو شد. همچنین گفته شد که اقای دبیر گرین کارت آمریکا را دارد اما او اعلام کرد که هفت سال است گرین کارت او باطل شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy