Monday, Feb 13, 2023

صفحه نخست » واکنش حسین طائب به حمایت رضا پهلوی از مولوی عبدالحمید

taeb.jpgایران وایر - حسین طائب، فرمانده سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و مشاور کنونی فرمانده سپاه در یک سخنرانی به اظهارات شاهزاده رضا پهلوی در حمایت از مولوی عبدالحمید اشاره کرد و آن را نشانه «وصل بودن جریان‌های مخالف» به یکدیگر دانست.

طائب روز دوشنبه در دانشگاه امیرکبیر گفت: «دیدیم که رضا پهلوی از عبدالحمید تشکر کرد، بگذارید این مسئله رو شود که جریان‌های مخالف به یک جا وصل هستند.»

اشاره فرمانده سابق اطلاعات سپاه به اظهارات شاهزاده پهلوی در سخنرانی تجمع ۱۱ فوریه در لس‌آنجلس است.

شاهزاده رضا پهلوی در این سخنرانی با اشاره به ایستادگی مولوی عبدالحمید گفت: او با جرات از تمامیت ارضی ایران و برابری همه ایرانیان صحبت می‌کند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

حسین طائب در سخنان خود در دانشگاه امیرکبیر همچنین اینترنت را دشمن حکومت جمهوری اسلامی خواند و بر ادامه محدودیت آن تاکید کرد.

او در پاسخ به سوالی درباره تداوم فیلترینگ در ایران گفت: اینترنت دست دشمن است لذا مجبوریم محدودش کنیم که دشمن در جنگ ترکیبی موفق نباشد.همانطور که بازدارندگی ترکیبی است وظیفه داریم در حوزه سخت و‌ نرم هم باید پدافند را کنترل کنیم.

فرمانده برکنار شده سازمان اطلاعات سپاه همچنین بر ادامه برخورد با سلبرتی‌ها تاکید کرد و گفت: « توصیه‌ام این است که جنگ ترکیبی را جدی بگیرید. جنگ ترکیبی می‌گوید سلبریتی را بیاور و کاری کن طرفدارانش (فالوور) هیجانی شود و‌ خشونت ایجاد کند، باید کاری کنیم مردم چهره واقعی این افراد را بشناسند و در این صورت دنبال‌کننده‌هایشان ریزشی خواهد شد.»

او همچنین مدعی برقراری پر قدرت جشنواره فیلم فجر شد و گفت: «تمام تلاششان را كردند جشنواره فجر برگزار نشود در حالی که دیدیم این جشنواره با قدرت تمام برگزار شد و تعداد شرکت کنندگان بیشتر از سال‌های قبل و سال ۹۸ بود.»

حسین طائب در تیرماه امسال و به دنبال شکست‌های پی در پی سازمان اطلاعات سپاه در مقابله با اقدامات اسرائیل در ایران از سمت ریاست این سازمان برکنار و سرتیپ پاسدار محمد کاظمی جایگزین او شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy