Monday, Feb 27, 2023

صفحه نخست » رد پای القاعده در مسمومیت دانش آموزان دختر در قم، فرزانه روستایی

roostayee.jpgمسموم شدن صدها دانش آموزان معصوم قم نه تنها تصادفی نیست بلکه طرحی جنایتکارانه است که تشکیلات امنیتی وزارت اطلاعات و سپاه آن را تدارک دیده اند تا کل تحولات جاری چند ماه گذشته را تحت تاثیر قرار دهند. قبل از این فقط یک بار آن هم در سال ۲۰۱۴ دانش آموزان دختر یک کشور مورد تعرض یک دسته جنایتکار بی مغز قرار گرفتند. ۲۷۶ دختر یک مدرسه شبانه روزی نیجریه از سوی بوکوحرام ربوده شدند. این تشکیلات از شاخه های القاعده بود و برای جهاد نکاح و نیز برای فروش در بازار برده فروشی دانش آموزان را به اسارت گرفتند.

بی تردید هیچیک از شهرهای ایران در سطح واقتصاد مسلمان فقیر شمال نیجریه قرار ندارند، اما بی وطن ترین سپاهی ها و بی ریشه ترین امنیتی هایی که تاکنون در ایران زاده شده اند تصمیم گرفته اند تا تیشه به ریشه مردم ایران بزنند.

بی تردید دفتر علی خامنه ای که همه فعل و انفعال های شهر قم را زیر نظر دارد در جریان این اتفاق است. علی خامنه ای برای کنترل مراجع و نیز برای تحکیم پایه های قدرت خود و خانواده و باندهای بیت، نظارتی استثنایی بر تحولات قم دارد و به احتمال قابل توجهی می شود گفت از آنچه در پستوی اطلاعات قم می گذرد با جزییات خبر دارد.

شاید تعدد دستگاههای امنیتی که با هم رقابت دارند و نظارتی بر آنها نیست و هر یک با یک جناح قدرت در زد و بند هستند باعث شده است تا جریان هایی در اطلاعات و سپاه رشد و نمو کنند که هیچکس توان و جرات سرکشی از آنها را ندارد، زیرا احتمال می دهند این مراکز همان جاسوس خانه هایی باشند که قدرت مرموزی دارند و سر بر باد می دهند. چنین سیاهچاله های امنیتی و نظامی پتانسیل ایجاد تهدیدهای جدی برای امنیت کشور را دارا هستند.همین ها هستند که سرکوب های خونین را تدارک دیده اند، آدم ربایی می کنند، اموال را به غارت می برند و سر نخ همه آنها هر یک به شکلی به هیات های مذهبی و سینه زنی می رسد.

اما این بار باید رد پای رفقای فوق امنیتی عرب زبان را نیز در معادلات کشور دید. نظام مدت هاست با القاعده سر و سری دارد و به یکدیگر مشاوره می دهند. اما این بار آینده جمهوری اسلامی در خطر قرار دارد در حالیک طی ۳۰ سال ترانزیت اعضای القاعده از شرق به غرب و بر عکس را در یک کانال امن بر عهده داشته است.

عرب زبان ها و عراقی هایی که در مصادر مهم کشور شاغل هستند و همچنین مشاورانی که سپاه قدس از تروریست های خاورمیانه با خود به کشور می آورند و به آنها حقوق و امکانات می دهند تا ریشه بدوانند حتما در لایه های امنیتی حضور دارند و اگر کسی حاضر نشد مخزن گازهای مشکوک و خطرناک را به مقصد مدارس دخترانه بار بزند حتما مسئولیت آن را بر عهده می گیرند.

اینکه نهادهای نظامی و امنیتی به خود جرات بدهند شهروندان معصوم و دخترکان بیگناه و همشهری خود را با گاز مسموم کنند اوج رذالت و وطن فروشی است. البته که اگر بتوان میلیاردها دلار از منابع کشور را غارت کرد و مردم را به گرسنگی کشاند پس دختر بچه ها را هم می توان مسموم کرد و حتی اگر لازم شد کشت تا دیگران تادیب شوند.

این ویدئو با چهار فرضیه علت و علل مسموم شدن دختران دانش آموز قم را بررسی می کند. از هر زاویه ای موضوع را ارزیابی کنیم تهدید مردم ایران به کشت و کشتار از هر احتمالی جدی تر است. قصد دارند مردم را از فردای بعد از نظام آخوندی به وحشت بیاندازند. اما اینکه طیف هایی از القاعده به کمک سپاه و امنیتی ها آمده باشند تا مردم را مرعوب سازند از هر اتفاقی هولناک تر است. ما زودتراز این، باید نسبت به تغییر بافت جمعیتی کشور و اضافه شدن هزاران عرب مشکوک به لیست ثبت احوال ملی حساسیت نشان می دادیم. امروز اگر سپاهی ها در سرکوب های خونین و آدمکشی لحظه ای دچار تردید و لغزش شدند مردان آدمخوار القاعده که در کسری از ثانیه سر می برند و همکاران داعش که صدها هزار تجربه بمب گذاری دارند کمبودها را جبران می کنند.

ته قضیه همان تدارک سرزمین سوخته است برای بعد از جمهوری اسلامی. یعنی اینکه این سرزمین را یا باید فرزندان امامان موهوم اداره کنند و همکاران القاعده و داعش هم حضور داشته باشند یا اینکه حتی علفی برای روییدن باقی نمی گذارند. فعلا با دامنش آموزان دختر قم شروع کرده اند.

***

*نظرات طرح شده در این یادداشت، الزاماً بازتاب دیدگاه خبرنامه گویا نیست. سایت خبرنامه گویا از صحت یا سقم این نوشته اطلاعی ندارد



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy