Friday, Mar 3, 2023

صفحه نخست » نابغه ایرانی به سپاهان پیوست، پایان رویای اینستاگرامی، آغاز زندگی در دنیای واقعی

rok.jpgبه گزارش گروه ورزشی رکنا، حسینی کار خود را با یک مربی اختصاصی آغاز خواهد کرد و سپس به تیم‌های پایه فوتبال آکادمی باشگاه سپاهان اضافه خواهد شد. آرات حسینی ، پسر 9‌ساله ایرانی که مدتی در خارج از ایران بسر می برد، چند ماه پیش به ایران بازگشت و حالا خبر خوبی از این نابغه منتشر شده است. آرات سرشار از نابغه است و خیلی ها معتقدند در صورت هدایت درست و حرکت در مسیر صحیح می تواند به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل شود اما به واسطه انتشار ویدیوهایی از حرکات تکنیکی او توسط پدرش در اینستاگرام ، منتقدان و کارشناسان اعتقاد داشتند پدرش راه نادرستی را برگزیده است و توجهات در فضای مجازی به این نابغه و آینده اش ضربه می زند.

001.jpgاز چندسال قبل ویدیو‌های از یک پسر کم سن‌و‌سال در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شد که با اندامی متفاوت از همسالانش، مشغول انجام حرکات ورزشی‌ چون بارفیکس رفتن و حرکات رزمی است. با بزرگ‌تر شدن این کودک، خانواده او تصمیم گرفتند استعداد ویژه او را در مسیر جدیدی پرورش دهند و چه ورزشی بهتر از فوتبال!

000.jpgبعد از جهانی‌شدن کلیپ‌های آرات، کم‌کم زمینه مهاجرت او به انگلستان فراهم شد و او به همراه پدرش به این کشور سفر کردند. در آن زمان اینستاگرام آرات بیشتر با ویدیو‌هایی از هنرنمایی او در منزل و بعضا دریبل‌کردن هم‌بازیانش در زمین‌های کوچک همراه بود تا اینکه خبر علاقه لیورپول به او منتشر شد. بدیهی بود که با توجه به قوانین سفت و سخت این کشور در عقد قرارداد با بازیکنان پایه، لیورپول اجازه امضای قرارداد با آرات را نداشت و این نابغه ایرانی فقط در آکادمی این باشگاه تمرین می‌کرد.

002.jpg

دو سال قبل محمد حسینی، پدر آرات در گفتگویی تاکید کرد که قصد بازگشت به ایران را ندارند و تمام شرایط برای پیشرفت آرات در انگلیس فراهم است. اما چند ماه پیش اوضاع متفاوت شد و آنها به ایران بازگشتند و امروز خبر پیوستن او به باشگاه سپاهان منتشر شد که می تواند اتفاق خوبی باشد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy