Saturday, Mar 4, 2023

صفحه نخست » امام جمعه ای كه لاكچری زندگی می كند اما وعده آخرت و معنويت به مردم می دهد

مهدي نصيري

خوب است بدانید ایشون که رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر منصوب از طرف رهبری و امام جمعه یک نظام دینی و نه سکولار است و اهل دنیا نمی باشد و مرتب وعده آخرت و معنویت می دهد:

ij.jpg۱. در یکی از گرانترین و خوش آب و هواترین مناطق شمال تهران مالک و ساکن خانه ای به قیمت چند ده میلیارد تومان است!

۲. صاحب حوزه علمیه ای لاکچری در شمالی ترین نقطه تهران هستند که با میلیاردها تومان وجوه اهدایی ثروتمندان خاص ساخته شده و در حال تربیت طلاب و روحانیون ساده زیست و دنیاگریز برای نظام دینی است!

و اما این که چرا برخی ثروتمندان به این امام جمعه تهران و مقام قضایی و مورد عنایت مقامات عالی نظام کمک می کنند، مساله ای قابل تامل و بررسی است!

به گزارش رویداد۲۴ صحبت‌های بحث‌برانگیز صدیقی، فقط مرتبط با خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران نبود و بعد از این خطبه‌ها، تصاویری از ساختمان مجلل حوزه علمیه او در فضای مجازی منتشر شد و منتقدان از این گفتند چگونه می‌توان از فردی که خودش در حوزه علمیه مجلل و لاکچری رفت و آمد دارد، توقع داشت مشکلات مردم را بفهمد.

مدرسه علمیه ازگل که سال ۸۲ افتتاح شده است، در چهار طبقه هشت واحدی در منطقه ازگل تهران قرار داد که یکی از مناطق گرانقیمت و لاکچری تهران محسوب می‌شود. هر واحد شامل چهار حجره است و تعداد حجره‌‏ها جمعاً به ۳۲ واحد می‏‌رسد. دراین ۳۲ واحد، حدود ۳۰۰ طلبه به تحصیل اشتغال دارند. سالن اجتماعات مدرسه در زیرزمین واقع شده که قسمتی از آن را به صورت موقت به عنوان سالن ورزشی مورد استفاده قرار می‏‌گیرد.

lux.jpgدر فراخوان این حوزه علمیه برای طلاب، اولین ویژگی مدرسه «بهره مندی از درس اخلاق هفتگی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی و سایر اساتید اخلاق و بزرگان تربیتی» ذکر شده است و همچنین گفته شده عمامه‌گذاری طلاب همه ساله با حضور یکی از چهره‌های حوزوی مثل آیت الله بهجت و آیت الله مصباح یزدی برگزار می‌شود؛ البته هیچکدام از این دیگر در قید حیات نیستند و کاظم صدیقی چهره‌های دیگری جایگزین آنها کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy