Tuesday, Mar 7, 2023

صفحه نخست » اعلام حمایت انجمن اتحاد برای آغازی نو از پیمان همکاری شورای مدیریت گذار، حزب مشروطه (لیبرال دمکرات) و شورای ملی تصمیم

3kahad.jpgگامی دیگر در راه همبستگی

پیمان همکاری شورای مدیریت گذار، حزب مشروطه (لیبرال دمکرات) و شورای ملی تصمیم گام بلند دیگری در همراهی و همکاری نیروهای دمکرات برای آزادی ایران و ایرانیان است. "انجمن اتحاد برای آغازی نو" با ابراز خشنودی، از این همپیمانی پشتیبانی می‌کند.

جنبش انقلابی آزادی‍خواهانه زن- زندگی- آزادی که رفع هرگونه تبعیض جنسیتی، دینی و قومی را به عنوان خواستی ملی و سراسری در اولویت قرار داده است، اتحادهای گوناگونی از تشکل‌ها و شخصیت‌های دمکراسی خواه برای پایان دادن به کابوس رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی را شتاب بخشیده و همبستگی را که پس از دوران طولانی گفتمان سازی با کارزار "نه به جمهوری اسلامی" پیشرفت‍های عملی موثری داشت، وارد دوره نوینی از احساس مسئولیت در برابر ضرورتی تاریخی نموده است.
همراهی و همکاری جریان‍های سیاسی و مدنی "موثر"، بویژه سه جریان همپیمان با هشت چهره برجسته سیاسی و مدنی " مرکز ثقل" استواری برای نجات ایران و ایرانیان خواهد بود. چنین کانونی نه فقط در همپیوندی با مردم و پشتیبانی از مبارزات آنها به رهایی‍مان از رژیم جهل و جنایت کمک میکند، بلکه عملا موانعی را که افراطی گری و انحصار طلبی در صفوف اپوزسیون ایجاد می‌کند مهار کرده و اشاعه گر فرهنگ دمکراسی و تولرانس برای فردای ایران خواهد بود.

# زن - زندگی - آزادی
انجمن اتحاد برای آغازی نو



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy