Tuesday, Mar 14, 2023

صفحه نخست » سخنگوی سپاه «روز» تعیین کرد

13-1.jpgاعلام زمان «پایان پیمان ننگین آبراهام

ایلنا نوشت: سردار شریف گفت: به یاری خداوند متعال و به مدد مشارکت هوشمندانه و مقتدرانه ملت های مسلمان ، روز جهانی قدس آینده ، اعلام پایان پیمان ننگین آبراهام است.

نخستین جلسه برنامه ریزی، هماهنگی و هم افزایی برگزاری شکوهمند " مراسم و راهپیمایی روز جهانی قدس سال ۱۴۰۲" با حضور اعضای ستاد انتقاضه قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسئولین و فعالان حوزه فلسطین و قدس برگزار شد.

رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس در این نشست با اشاره به چرایی و چگونگی اشغال سرزمین مقدس فلسطین توسط صهیونیست ها و آینده رژیم تل آویو و مقاومت پرداخت.

بخش هایی از سخنان سردار شریف را در ادامه می خوانید:

پس از انتخابات اخیر و تشکیل کابینه نیتانیاهو و بازگشت مجدد وی به قدرت ، شکل‌گیری تجمعات اعتراضی بی سابقه و احتمال عمیق‌تر شدن اقدامات میدانی و رفتن به سمت جنگ داخلی به عنوان یک گزینه جدی به شدت رژیم صهیونیستی را نگران ساخته است. به گونه ای که حتی دیوارهای بتنی بنا شده اعتراف صهیونیست ها نیز تضمین امنیتی برای آنها نخواهد داشت .

رژیم صهیونیستی در حوزه سیاست خارجی در قالب " پیمان صلح آبراهام " در پی جبران ضعف ژئوپولیتیکی ، کسب مشروعیت و افزایش عمق راهبردی خود به ویژه درمنطقه غرب آسیا است اما قرائن و شواهد نشان می دهد برغم انعقاد برخی پیمان های دفاعی و امنیتی مشترک با کشورهای منطقه و عادی سازی روابط این موضوع سرابی بیش نبوده است و به سرعت به سمت میرایی و بی خاصیتی پیش می رود.

سرعت تحولات در سرزمین های اشغالی و اعتماد به نفس گروه های مقاومت برای مقابله با نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین افزایش عملیات استشهادی و حمله به صهیونیست ها آن هم در عمق سرزمین های اشغالی، بیانگر حساسیت و تعیین کنندگی حوادث و رخدادهای جاری به ویژه در کرانه باختری است.

انتفاضه فلسطین تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران به دستاوردها و موفقیت های راهبردی و تاریخی دست یافته است و روند شناسی تحولات چهار دهه اخیر نیز حکایت از به زانو درآمدن تدریجی رژیم اشغالگر برابر اراده فلسطینی‌ها دارد.

شکست مطلق سیاست‌ها و راهبردهای منطقه ای امریکا از یک سو پشت اشغالگران فلسطین را لرزانده و از سوی دیگر امید مضاعفی به مقاومت فلسطین بخشیده است و در این فضای بسته و یاس آلود، اسرائیلی ها بسیار مستاصل و آینده روشنی را پیش روی خود نمی بینند.

به یاری خداوند متعال و به مدد مشارکت هوشمندانه و مقتدرانه ملت های مسلمان ، روز جهانی قدس آینده ، اعلام پایان پیمان ننگین آبراهام است.

با توجه به شرایط تقویمی و لزوم اطمینان از اتفاق نظر جهان اسلام در برگزاری یکپارچه و هم‌زمان روز جهانی قدس در حال رایزنی و هماهنگی های لازم برای اعلام دقیق روز جهانی قدس سال ۱۴۰۲ هستیم که نتیجه آن به آگاهی ملت شریف ایران خواهد رسید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy