Tuesday, Mar 14, 2023

صفحه نخست » من کاظم پول لازم! یا چگونه سیستم امنیتی خامنه‌ای ژورنالیسم تبهکار را اسباب دست خود می‌کند، آرتمیس دانه کار

22.jpgآرتمیس دانه کار - ویژه خبرنامه گویا (بخش نظرات)

یک هفته پیش ویدیویی از کریستین امان پور، ممد بوقی حزب دمکرات در شبکه سی ان ان، منتشر شد که از «گفتگویی بی سابقه از درون زندان اوین» گزارش می‌داد. من به محض اینکه اسم زندانی گفته شد، یعنی سیامک نمازی، ویدیو را قطع کردم.

سیامک نمازی و پدر ایشان در یک سفر کاری در ارتباط با معاملات نفتی (شرکت آتیه بهار) در تهران در سال ۲۰۱۵ دستگیر شدند. البته گروگانگیری توسط یک دولت/ حکومت کار غلطی است ‌‌ولی از آنجایی که این حرکت غیر انسانی چندین دهه است توسط حکومت گروگانگیر اسلامی ایران صورت گرفته فقط خواجه حافظ شیرازی از آن مطلع نیست و ادعای اینکه کسی ندانسته به این سفرها رفته اصولا بی اساس است و غیر قابل قبول.

افرادی دو تابعیتی که در این سال ها‌ توسط حکومت دیکتاتوری خامنه‌ای به گروگان گرفته شده‌اند بدین دلیل اسیر شده‌اند تا به وقتش یا با تروریست‌های در بندشان در اروپا و امریکا معاوضه شوند یا بابت تحویل آنها درآمد زایی کنند. گروگان‌های زندانی دو‌تابعیتی عمدتا برای کار و امور شخصی به ایران سفر کرده و به دام این رفتار نامتعارف حکومت خامنه‌ای افتاده‌اند. دولت‌های غربی هم چند دهه‌ای است رویکرد برخورد از «موضع بالا» را به رویکرد برخورد از موضع «خشنود سازی قلدرها و باج دهی به آنها» تغییر داده‌اند و بدین ترتیب به چنین رفتارهایی از سوی قلدرها دامن زده‌اند.

مصاحبه از درون زندان با سیامک نمازی توسط امانپور نه ارزش خبری داشت، نه حرکت مثبتی برای انقلاب زن و زندگی آزادی محسوب می‌شد، و نه سودی برای زندانیان سیاسی واقعی داشت یعنی کسانی که برای اعتراضات صلح امیز، انتقادات متمدنانه در رسانه‌ها یا ابراز نظر‌های متفاوت از سوی حکومت خامنه‌ای دستگیر شدند).

مصاحبه فقط و فقط توسط سربازان گمنام امام زمان تنظیم شده بود که خامنه‌ای (بیت و سپاه) بار دیگر به دولت مماشاتگر بایدن اعلام کنند راه آزادی گروگانها از کانال آزادسازی پولهای ایران میسر است. این پیام را از طریق طعمه خود (سیامک نمازی) و به واسطه گری یکی از خنگ ترین ژورنالیست‌های غربی در عرصه خبر و رسانه به گوش بایدن و رفقا رساندند.

این مصاحبه تلفنی صد در صد با هماهنگی سیستم امنیتی زمینه سازی برای باجگیری بود و در سطح بین المللی به زبان انگلیسی سلیس «کاظم نظام» بوسیله دلال نفتی اعلام می‌داشت که شدیدا جیب خالی است و «پول لازم.»

اگر خیلی خودمان را به خوش خیالی بزنیم، سی ان ان که یکی از بوق‌های تبلیغاتی حزب دمکرات و ماله کش سیاستهای خجالت اور حزب دمکرات و بایدن به حساب می‌آید به ظن خودش با این عمل مظلومیت زندانی «سیاسی» را رسانه‌ای کرد تا صدای یک زندانی به کاخ سفید برسد.

البته این کار اگر برای یک زندانی واقعی سیاسی صورت می‌گرفت شاید قابل تقدیر بود اما همه می‌دانیم سیامک نمازی برای منفعت اقتصادی خود به ایران سفر کرده بود تا دلالی کند و برای طمع و کسب سود اقتصادی بیشتر چندین سال است زندگی و‌آزادی‌اش به خاک فنا رفته است.

شبکه سی ان ان ۴ سال در دوران دولت ترامپ در خدمت حزب دمکرات بود. پس از روی کار آمدن بایدن دیگر وجهه‌ای در نظر مخاطبان نداشت و بشدت تعداد مخاطبانش را از دست داده بود تا انقلاب و تحولات سیاسی در ایران در این ۶ ماه فرصتی شد که وجهه خود را که بوق تبلیغاتی بود به رسانه و مدافع حقوق بشر تغییر دهد. اما در این میان به دلال معامله بر سر گروگانها تبدیل شد.

سی آن آن با این حرکت غیر حرفه‌ای و نمایشی یکبار دیگر نشان داد که در خدمت حزب دمکرات و رژیم اسلامی است. امانپور با انجام مصاحبه تلفنی با سیامک نمازی از ‌داخل زندان خواسته بود احساسات مخاطبان را جریمه دار کند. بدین ترتیب اگر فردا شنیدیم چند میلیارد دلار پول مردم ایران برای حکومت فاسد و قاتل خامنه‌ای در قبال آزادی دلال نفتی آزاد شده است دولت بایدن را به باد انتقاد نگیریم و خود را راضی نکنیم که در قبال این پول انسانی در بند آزاد شده است. البته همه می‌دانیم که از سر تا ته این مصاحبه نمایشی از سوی مافیای بیت و سپاه برای افکار عمومی امریکا ترتیب داده شده بود و از طرف دیگر حرکت زشت باج دهی توسط آمریکا به قلدر محله را که مدعی طرف داری از دمکراسی است مشروعیت ببخشد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy