Saturday, Mar 25, 2023

صفحه نخست » متن مقاله بسیار مهم ف. م. سخن ارائه شده به کنفرانس «استنفورد» برای گذاشتن سنگ بنای کشوری سکولار و دمکرات!؛ ف. م. سخن

C09C7DA3-31F2-4DA1-BB05-576C1D048B73.pngطول مدت خوانده شدن مقاله دو ساعت و نیم...

جهت سر نرفتن حوصله خوانندگان «خبرنامه گویا» بعضی از قسمت های مقاله حذف و تلخیص شده که احتمالا خودِ خوانندگان خواهند دانست که نویسنده چه می خواسته است بگوید!

****************

بسیار خوشوقت هستم که مرا به این کنفرانس دعوت نکردید ولی چون اینجانب می خواهم در گذاشتن سنگ بنای ایران آینده مشارکت داشته باشم، از راه دور مقاله ام را خدمت شما سروران و بزرگان و دانشمندان ارسال می دارم شاید در پیشبرد انقلاب ژن ژیان ئازادی تاثیر داشته باشد.

مقدمه
«نیم ساعت در مورد بر روی کار آمدن و استقرار حکومت اسلامی و قتل و جنایت این حکومت نسبت به زنان مبارز».....

باز هم مقدمه
«نیم ساعت در مورد بلاهایی که حکومت اسلامی بر سر زنان آورده. روسری. توسری. زندان. تجاوز. همراه با نامیدن تمام و کمال ۲۲۲ زن که در «انقلاب مهسا» آسیب دیده، به زندان افتاده یا کشته شده اند. این اسامی را می توان با سرعت بیشتری قرائت کرد. تشبیه روسری زنان به دیوار برلین، و این که اگر روسری از سر زنان بر داشته شود، دیوار برلین..... ببخشید دیوار پاستور فرو می ریزد. در خلال مقدمه ۳۶ بار از «ژینا» نام برده می شود».


متن اصلی
«یک ساعت در مورد موضوع حیاتی اتنیک و ملیت های مختلف ساکن فلات ایران که البته اسم اش ایران نبوده بلکه پارس بوده و رضا شاه فاشیست اسم پارس را به ایران تغییر داده و تبعیض و ستم به ملیت ها توضیح داده می شود که البته باز کم میاریم. نمونه های خودمختاری کاتالان ها، سرخپوست های آمازون، و جدایی خواهان کبک، به طور مفصل شرح داده می شود. اهمیت آموزش زبان مادری و آموزش ریاضی و فیزیک و هندسه و انگلیسی به زبان مادری، و بیان دردهای ملیت ها از این که نمی توانسته اند تحت رژیم های ستم شاهی و اسلامی و شاه و شیخ ترجمه ی اشعار فردوسی را به زبان مادری خودشان بخوانند و ناچار به فراگیری زورکی زبان خارجی فارسی بوده اند و ضرورت تغییر مرزهای سرزمینی در یکپارچگی فدراتیو سرزمینی و پیوستن فدراسیون ها به کنفدراسیون ها و کنفدراسیون ها به انترناسیونال ها و موضوعات بغرنج و در هم پیچیده ی خون و قبیله و عشیره و ملیت و در نهایت ضرورت برداشتن علامت منحوس شیر و خورشید از پرچم سه رنگ سبز و سفید و سرخ، و معکوس کردن آن پرچم و تبدیل اش به پرچم سرخ و سفید و سبز جهت نشان دادن انقلاب زن زندگی آزادی مهسا ژینا دیوار برلین زلنسکی و دادن دارایی های جمهوری منحوس اسلامی به ما مخالفان و بستن سفارت ها....»

جان؟!.... وقت تمام شد؟!... چشم آقای رییس! چشم! جناب آهی جناب سجادپور! چشم!... تموم شد به خدا! فقط سه ثانیه! خیلی خب دو ثانیه!....

سپاسگزارم از وقتی که به من دادید. امیدوارم این مقاله سنگ بنای خوبی برای گذار به آینده ی درخشان کشور جدید التاسیس مان باشد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy