Saturday, Apr 1, 2023

صفحه نخست » رقص و شادی مسافران در بندر امام

dance.jpgرادیو فردا - در روزهای اخیر ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد در یک کشتی تفریحی که از ابتدای سال در اسکله بندر خمینی برای گشت دریایی پهلو گرفته است، مسافران به رقص و شادی پرداخته‌اند.

خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه پاسداران و همچنین همشهری آنلاین، با انتشار اخبار متعدد هشدار می‌دهند که این شادی و رقص مسافران همچنان ادامه دارد.

***

این دو رسانه از یک هفته پیش با انتشار اخبار متعدد، خواستار «عذرخواهی» اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در این مورد شده‌اند اما هنوز خبری از چنین «عذرخواهی» منتشر نشده است.

همشهری آنلاین روز یک‌شنبه ۱۳ فروردین نوشت: «یکی از عوامل اصلی این برنامه یعنی اداره بنادر و دریانوردی خوزستان جای عذرخواهی از مردم طلبکار هم شده است.»

این وب‌سایت و همچنین خبرگزاری فارس در خبری مشابه نوشته‌اند: «معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی که حتماً حواشی رقص مختلط و کشف حجاب در بندر امام پایش را به بندر باز کرده است بدون هیچ عذرخواهی و اشاره به برخورد با متخلفان، گفته است سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۱۴۰۲ از توسعه گردشگری دریایی کشور حمایت می‌کند.»

این مطلب اضافه می‌کند: «مجید علی نازی گفته است به‌کارگیری از کشتی‌های تفریحی در ایام مختلف سال می‌تواند در کاربردی‌بودن مزیت‌های گردشگری دریایی استان کمک قابل توجهی باشد.»

همشهری آنلاین روز یک‌شنبه نوشت: «وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بابت اتفافات رخ داده در این کشتی نه‌تنها عذرخواهی نکردند ... بلکه اخبار رسیده از بندر این است که همچنان برنامه‌های خلاف شرع و قانون در کشتی تفریحی لنگر گرفته در بندر امام برقرار است از عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و باز بودن بوفه در روز تا برنامه‌های هنجارشکن شب که همچنان ادامه دارد با این تفاوت که این بار، حراست در تلاش است تا عکس و فیلمی از این برنامه بیرون نیاید.»

بنابر گزارش‌ها، مسئولان اداره بنادر و دریانوردی خوزستان به این کشتی خصوصی مجوز داده‌اند و همراه با شرکت‌های پتروشیمی منطقه بلیت‌های آن را خریداری کرده‌اند.

اظهار ناتوانی رسانه‌های حکومتی از جلوگیری از شادی افراد در این کشتی تفریحی درحالی بیان می‌شود که محمدرضا جعفری اصل، دادستان بندر امام خمینی، پیش از این از تشکیل پرونده قضایی برای چند فرد در این مورد و دستور به مسئولان فرهنگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برای تعطیلی موسیقی زنده در کشتی تفریحی خبر داده بود.

او همچنین خبر داده بود که برای فردی که از رقص مسافران فیلم‌برداری کرده است نیز «اعلام جرم شده و برای او پرونده قضایی تشکیل می‌گردد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy