Tuesday, Apr 11, 2023

صفحه نخست » حمله حمید رسایی به عادل فردوسی پور: مجری بازجو تویی

01_ra_fe.jpgایران وایر - «حمید رسایی»، نماینده پیشین مجلس و از چهره‌های اصولگرا، پس از انتشار ویدیوی مصاحبه «عادل فردوسی‌پور» با «علی‌رضا جهانبخش» بازیکن تیم فوتبال ایران در حساب توییتری خود، عادل فردوسی‌پور را «مجری بازجو» و «آزارگر ورزشی» معرفی کرد.

حمید رسایی در حساب توییتری خود خطاب به این گزارشگر پیشین صداوسیما جمهوری اسلامی نوشته است: «عادل جون، مجری بازجو و آزارگر ورزشی تویی. بقیه اداتم نمی‌تونن در بیارن.»

اشاره این چهره نزدیک به حکومت، به سوالاتی است که عادل فردوسی‌پور از علی‌رضا جهانبخش در چرایی همراه نشدن این بازیکن با اعتراضات سراسری و بی‌تفاوتی‌اش نسبت به سرکوب معترضین پرسیده است.

01_rasaee2.jpgعبارت بازجو-خبرنگار طی سال‌های اخیر به چهره‌هایی مانند «آمنه سادات ذبیح پور» و «علی رضوانی» خبرنگاران صداوسیما حکومتی منتسب شده است. خبرنگارانی که رابطه‌ای نزدیک با سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی دارند و گاهی همراه با بازجوها، از فعالان سیاسی، اجتماعی و محیط‌زیستی، اعترافات اجباری گرفته‌اند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

علی‌رضا جهانبخش و برخی از بازیکنان تیم فوتبال ایران در ماه‌های اخیر و پس از همراه شدن با سیاست‌های جمهوری اسلامی، از حمایت چهره‌های اصولگرا و نزدیک به حکومت برخوردار شدند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy