Tuesday, Apr 11, 2023

صفحه نخست » سخنی با آیت الله علی شیمیائی رهبر جمهوری اسلامی! علی کشتگر

shimiayee.jpgحضرت آیت الله علی شیمیایی!

علی کشتگر - ویژه خبرنامه گویا

در تاریخ بشر تاکنون هیچ حکومتی برای مایوس کردن "دشمن" و"ارشاد" جوانان و کودکان "منحرف و فریب خورده" کشور خود به ابتکار، بی سابقه و تحسین برانگیز حمله شیمیائی در خدمت تعلیم و تربیت متوسل نشده است. افتخار این ابتکار نبوغ آسا در استفاده از علم شیمی به منظور ارتقای آموزش جوانان، تنبیه پدرانه دختران فریب خورده از "دشمن" و ترغیب هرچه بیشتر آنان به آموزه های اسلامی در تاریخ به نام شما ثبت خواهد شد و دیری نخواهد پائید که کارشناسان آموزش و پرورش سایر کشورهای اسلامی از آن برای تعلیم و تربیت جوانان و مایوس کردن "دشمن" کپی برداری کنند.

حضرت آیت الله علی شیمیائی

رئیس جمهور منتخب شما که در رشته های علمی، فرهنگی و زبان شیرین فارسی گوی سبقت از همه دانشمندان و ادبا ربوده و ابوعلی سینای زمان لقب گرفته و کشفیات و نوآوری هایش در علوم "لکوموتیری"، "آنگوزمانی"، امر غیر ممکن "وارد شدن به داخل میز مذاکره" پیروی صادقانه از تراوشات "حلقوم رهبری" و مساله بسیار بااهمیت "تدبیر المودون" برای پیشرفت اقتصاد کشور زبانزد خاص و عام است، اذعان کرده بودند که حمله شیمیائی به مدارس دخترانه "جنایت علیه بشریت" است. خود شما هم با توسل به شخصیت و چهره دو گانه اسلامی و انقلابی تان خواستار اشد مجازات برای این جنایتکاران شدید.

پس از سخنان راهگشای شما قاضی القضات منصوب شما نیز آمادگی دستگاه دادگر جمهوری اسلامی که پیش از این نیز با شناسائی و مجازات همه عوامل اسیدپاش "دشمن" که چهره زیبای زنان و دختران ما را با اسید می سوزاندند، داد زنان قربانی را از آنان گرفته بود، خواستار شناسایی سریع و اشد مجازات آمران و عاملان حملات شیمیائی شد.

اما دستگاههای اطلاعاتی متعدد نظام مقدس اسلامی که در کشف و دستگیری مخالفان و معترضان جمهوری اسلامی همواره صددرصد موفق عمل کرده اند این بار با وجود استفاده از صدها دوربین در اطراف خیابانها و در و دیوارهای مدارس و با وجود تلاشهای صادقانه شبانه روزی، تاکنون نتوانسته اند هیچ گونه اثری از این جنایتکاران که در صدها شهر کشور به مدارس حمله شیمیایی کرده اند پیدا کنند و این می تواند آبرو و اعتبار این نهادهای اسلامی و مهمتر از آن اعتبار فرمایشات شما که خواسته اید در شناسائی، دستگیری و مجازات این جنایتکاران قاطعیت نشان داده شود خدای نخواسته به لجن بکشاند البته واژه دو حرفی دیگری داشتم که بی ادبی بود و از آن استفاده نکردم.

بویژه آن که حملات شیمیائی به مدارس و حتی برخی مهمانی های خانگی مردم دوباره از سر گرفته شده است. و یکی از وکلای مجلس مستقل و محبوب اسلامی این حملات را به اسرائیل نسبت داده که خود، توهینی بزرگ است به توان و ظرفیت اطلاعاتی و انتظامی کارآمد ام القرای اسلامی که گویا پس از ماهها حملات شیمیائی جاسوسان اسرائیل در صدها شهر، موفق نشده است حتی یکی از این عوامل صهیونیستی حملات شیمیایی را شناسائی و دستگیر کند. گویی "دشمن" صهیونیستی می تواند در همه جای ایران با خیال راحت هر غلطی که خواست بکند.

جناب آیت الله علی شیمیائی

تعارف را کنار می گذارم و به عرضتان می رسانم که حالا دیگر همه ایرانیان و حتی جهانیان رجاء واثق پیدا کرده اند که این جنایات یا به دست ارواح خبیثه و به فرمان امام غایب برای تنبیه جنبش آمریکایی - اسرائیلی "زن زندگی آزادی" که وظیفه آن به عقب انداختن ظهور امام است صورت می گیرد و یا آن که خود جنابعالی برای حفظ بیضه عزیز و لذیذ اسلام و تسریع ظهور امام عصر به انجام آن فرمان داده اید. و سربازان گمنام امام زمان را مسوول اجرای آن ساخته اید. بنابراین درست آن است که به جای آن که از قبول مسوولیت این وظایف شرعی و اسلامی بترسید و یا خدای نخواسته شرم کنید که البته این کاملا به دور از شان و منش انقلابی جنابعالی است، در کمال شجاعت و صداقت فتوائی در مساله واجب شرعی شدن حمله شیمیائی به دختران و زنان ایران به خاطر هدایت آنان به صراط مستقیم اسلام، عفات و حجاب و مبارزه با "فحشاء" و "خنثی کردن توطئه های دشمن" صادر فرمائید و به ادعاهای پوچ "دشمنان" که می گویند شما جرات اعتراف به این اقدامات شرعی و انقلابی را از ترس طعنه ی "دشمنان" اسلام ندارید، خنثی فرمائید. در این صورت به فرمان مبارک امام راحل نیز که فرموده اند"حفظ نظام اوجب واجبات است" و برای آن هر عملی از جمله قتل عام اسرای زندانی، تجاوز به زن و مرد معترض، واجب شرعی است، و از قبول مسوولیت در انجام این وظایف نباید ترسید، مثل همیشه وفادار مانده اید. امام "بزرگوار" چه در مساله فتوای ترور سلمان رشدی مرتد، چه در مورد قتل عام چند هزار زندانی مرتد و چه حتی در مورد مجاز بودن "تهمت" به دشمن و چه در اعمال حجاب اسلامی که "دشمن" نام آن را "حجاب اجباری" گذاشته همواره الگوی اسلامی صراحت، صداقت و شجاعت بودند و البته شما نیز آن چنان که اشاره شد در بسیاری از موارد به ایشان تاسی کرده اید.

یادآورمی شوم که هنوز در زمان امام راحل، ایران به این پیشرفتهای شگفت انگیز دوران پر افتخار شما که بتواند از ماست نرم و بی خاصیت سلاح جنگی علیه "دشمنان داخلی" بسازد، نرسیده بود، اما به همت شما اینک می توان علیه "دشمنان داخلی" که "دشمن" به دروغ آنان را مردم ایران می نامد، ازمواد خوراکی سلاح جنگی ساخت.

در پایان این را هم یادآور شوم که متحد و مرجع عالیقدر امروز جنابعالی یعنی حضرت ولادیمیر پوتین که در جنگ با کفر جهانی اخیرا از سوی دادگاه صهیونیستی-آمریکایی کیفری لاهه به جنایت علیه بشریت متهم شده هرگز خم به ابرو نیاورده و هیچ گاه هم اقدامات خود در کشتن کفار و بچه کفارهای فاشیست اکرائینی که البته خود شما نیز در این جهاد تاریخساز با تمام قوا در کنار وی سنگ تمام گذاشته اید ، از انظار جهانیان پنهان نکرده است. عده ای "فریب خورده" و ماموران دستگاههای موساد و سیا در خارج از کشور درباره این حملات شیمیائی به مدارس، به دولتهای غربی، و به پارلمان های اروپا و آمریکا یعنی به "استکبار جهانی" نامه های زیادی نوشتند، اما هیچ نتیجه ای از تلاشهای مذبوحانه خود نخواهند گرفت. چرا که جبهه ضد کفر جهانی از چین، کره شمالی و روسیه و بلوروس گرفته تا تروریستهای حزب الله و حماس و دولتهای ونزوئلا، کوبا، برزیل و بسیاری از دولتها دیگر منافع مستقیم خود را در حمایت از اقدامات تروریستی "اسلام ناب" جمهوری اسلامی می دانند و شما را در شرایط سخت و حساس تنها نخواهند گذاشت. آمریکا و اروپا به خاطر فساد، فحشاء و بی بندوباری های ناشی از دموکراسی دروغین و آزادی همجنس گرایان در حال افول اند، مردم این کشورها از شدت فقر و گرسنگی در سطل های زباله به دنبال غذا می گردند، زنان این سرزمینها نیز عمدتا به فحشاء روی آورده اند و به زودی همان اتفاقی که برای قوم لوط اتفاق افتاد در بلاد غرب نیز تکرار خواهد شد و همگی از صحنه تاریخ حذف می شوند. به امید آن که جمهوری اسلامی به زودی با یک بمب اتمی اسلامی و دیگر سلاح های پیشرفته شیمیائی و بیولوژیک اسرائیل را از نقشه جغرافیا محو کند و پرچم اسلام را در همه بلاد کفر به اهتراز درآورد. در آن زمان امام زمان نیز بدون هیچ ترسی از چاه جمکران بیرون می آید و دست در دست شما جهان را پر از عدل و داد می کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy