Wednesday, Apr 12, 2023

صفحه نخست » شاهزاده راست می گوید یا عبدالله مهتدی؟! نگاهی به گفت و گوی بیژن فرهودی با مهتدی و نپذیرفتن اعضای جدید در گروه «منشور»؛ ف. م. سخن

fms.jpgتاکید موکد می کنم که بازی «منشور همبستگی» و گروه هشت نفره و بعد شش نفره و بعد ششِ به علاوه ی یک نفره و باقی منشور بازی ها از طرف چپ و راست کوچکترین اهمیت و تاثیر مثبتی در فعالیت های اعتراضی بچه های داخل ایران ندارد، و این «بازی»های زشت و کراهت آمیز، اگر عمدا به راه افتاده که باید قاطعانه و بلکه هم بی رحمانه در مقابل آن با تاکید مطلق بر حرکت مردم در داخل ایران ایستاد و اگر از روی نادانی و جهالت است باید دقت کرد آن قدر به آن نپرداخت که اصل موضوع یعنی حرکت های اعتراضی در داخل ایران تحت الشعاع آن قرار گیرد.

طبیعتا این که بگوییم باید سکوت کرد و به خاطر مردم داخل، از این موضوعات سخن نگفت، نه نظری صحیح است نه عملی چون به فرض، یک یا دو تن صاحب نظر سکوت کنند، این چیزی از شدت درگیر شدن اذهان عمومی به این بازی ها نخواهد کاست.

اگر بگوییم باید اصحاب منشور دست از این بازی ها به نفع مردم ایران بردارند، این نیز اثری نخواهد داشت چون منشورسازان و منشوربازان از ابتدا با هدف دستیابی به قدرت در آینده سیاسی ایران وارد این بازی شده اند و اصلا منافع مردم مدّ نظرشان نبوده است.


شاهزاده رضا پهلوی در توییتی غیر واضح از پیشنهاد افرادی به این جماعت برای پیوستن به گروه سخن گفته اند و از این که گروه در مورد پیوستن این افراد به اجماع نرسیده است.

از طرف دیگر جناب بیژن فرهودی گفت و گویی دارد با عبدالله مهتدی، که با تاکید سه باره از او سوال می کند جریان این عدم اجماع چیست، که مهتدی، مثل همیشه حقه بازانه و دغل کارانه می گوید اصلا رای گیری یی برای پذیرش افراد جدید صورت نگرفته و کسانی هم که از «شورای نگهبان گروه منشور» سخن می گویند قصد تخریب این جمعیت را دارند! بسیار هم تاکید می کند که نظر گروه باید توسط گروه اعلام شود نه اشخاص! تو گویی این گروه، وسط جنگ ی مهیب است و بیان این که چه کسانی به این گروه پیشنهاد شده اند و چه کسانی افراد پیشنهادی را نپذیرفته اند، بازی مرگ و زندگی در میانه ی این جنگ است!

مهتدی بر خلاف هجریِ حزب دمکرات کردستان، از ابتدا با دو دوزه بازی و احمق فرض کردن مردم، از اعلام نظر صریح خود و کومله در مورد موضوع تمامیت ارضی ایران خودداری کرده است و اکنون بساط حقه و دغل را به موضوع افرادی که قرار بوده سوار اتوبوس پنچر منشور شوند و اجازه ی سوار شدن به آن ها داده نشده گسترش داده است.

بر ما معلوم است که شاهزاده برای روشن شدن اذهان عمومی، حقیقت موضوع را بیان کرده ولی گروه مزبور جرات و جسارت آن را ندارد که این موضوع ساده و طبیعی را با صراحت بیان کند و این قدر،،، تبلیغاتی را که می تواند و باید صرف حرکت های اعتراضی داخل شود، به سمت خود و در جهت انحرافی، معطوف نکند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy