Friday, Apr 14, 2023

صفحه نخست » حمله کیهان به عادل فردوسی‌پور؛ مصاحبه با جهانبخش ریاکارانه، بازجویی و خودزنی بود

01_keyhan.jpgایران اینترنشنال - روزنامه کیهان با حمله به عادل فردوسی‌‌پور او را بازجو‌ خطاب کرد.

کیهان، رسانه تحت نظر رهبر جمهوری اسلامی در گزارشی با حمله به عادل فردوسی‌‌پور او را بازجو‌ خطاب کرد.

این روزنامه با اشاره به مصاحبه عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهان‌بخش بازیکن تیم ملی فوتبال این گفت‌وگو را بیش از آنکه ورزشی باشد سیاست‌زده‌ و ریاکارانه خواند.

روزنامه کیهان با حمله به عادل فردوسی‌پور به دلیل گفتگو با علیرضا جهانبخش نوشت: فردوسی‌پور بعد از ۷ماه تازه یادش افتاده حرف‌هایی از مد افتاده و کهنه را مطرح کند و با لحنی عصبی و شعارزده و ادبیاتی غیرحرفه‌ای مانند مجریان فرمایشی رسانه‌های بیگانه به سطحی‌‌ترین شکل ممکن سوال پرسیده.

در روزهای گذشته هواداران جمهوری اسلامی اظهارات عادل فردوسی‌پور در ابتدای گفتگو با کاپیتان تیم ملی درباره سکوت پس از کشته‌شدن مهسا امینی در بازداشت‌گاه پلیس را به شدت نقد کردند. همین رویکرد را روزنامه کیهان هم داشته است: «او در تمام این هفت ماه مانند سالیان اخیر، مشغول تولید برنامه «فوتبال 120» برای سازمان صداوسیما و گروه ورزش این سازمان به مدیریت علی فروغی (مدیر شبکه سه) بوده است و از این دستگاه حقوق می‌گرفته است!»

کیهان همچنین نوشت: «وی در این مدت، مشغول تدریس در یکی از دانشگاه‌های دولتی بوده است. بنابراین، صحبت از کار نکردن به‌دلیل عزاداری، فقط یک نمایش و تظاهر نخ‌نما برای دیده‌شدن است.»

روزنامه حسین شریعتمداری که معتقد است: «فردوسی‌پور در گفت‌وگو با یک بازیکن تیم ملی فوتبال علاوه‌بر بیان شعاری و سیاست‌زده‌اش، رویکردی ریاکارانه و خلاف عملکرد خودش را هم اتخاذ کرده» نوشته: «نحوه سؤال پرسیدن فردوسی‌پور طوری است که بسیاری از کاربران فضای مجازی عملکرد او را با بازجویی مقایسه کرده‌اند! خلاصه اینکه آقای گزارشگر با برنامه اخیرش یک خودزنی اساسی کرد و به بیان فوتبالی، گل به خودی زد. به تعبیر روزنامه فرهیختگان، عادل فردوسی‌پور با برنامه اخیرش به همان مدیرانی کمک کرد که او را از اجرا و گزارش منع کردند و موضع مخالفانش را تأیید کرد!»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy