Monday, Apr 17, 2023

صفحه نخست » جناب اسراییل! شاهزاده رضا پهلوی را در سفرش به کشورتان بزرگ دارید! او تنها آلترناتیو موجه برای حکومت در آینده کشور ماست؛ ف. م. سخن

939ABC91-ED11-48A1-8F08-DC168EC2F915.pngدر میان تمام کشورهای جهان، من اسراییل را تنها کشوری می دانم که «واقعا» خواهان سرنگونی حکومت نکبت در ایران است و از این رو تنها کشوری ست که «واقعا» همگام و همراه با ایرانیان مخالف حکومت نکبت و خواهان یک حکومت نرمال مردمی در ایران است.

علت این همراهی نیز واضح است:
تنها کشوری در جهان که جمهوری نکبت خواهان نابودی و محو آن است، اسراییل است و اصرار بر تحقق این خواست را نه تنها در کلام بلکه در عمل نیز نشان داده است.

همین حکومت نکبت خواهان از میان بردن تمام و کمال ایران و موجودیت ایران و داشته ها و ثروت ایران، چه از نظر مادی و چه از نظر معنوی، و بخصوص از میان بردن آینده ی جوانان ایران و تبدیل آن ها به مشتی انسان سر خورده و ناامید و ابتر از هر نظر می باشد.

به همین خاطر، تنها کشوری که با مردم آزاده ی ایران وجه مشترک کامل دارد اسراییل است.

در خبرها آمده بود که:
«...ولیعهد سابق ایران روز یکشنبه ۲۷ فروردین در توئیتی نوشت که هدف از این سفر، «ابلاغ پیام دوستی ملت ایران، گفتگو با متخصصان آب اسرائیلی درباره چگونگی مواجهه با بحران منابع آب ایران ناشی از سو‌ءاستفاده رژیم جمهوری اسلامی، و ادای احترام به قربانیان هالوکاست هم‌زمان با روز یادبودشان است» (رادیو فردا).


این سفر، سفر مبارکی می تواند باشد اگر اسراییل و مسوولان و بخصوص مقامات امنیتیِ برنامه ریزِ این سفر، قدر این سفر و اهمیت آن را بدانند.

نخست این که شاهزاده تنها آلترناتیو مردمی و موجه در میان مردم ایران است که اگر به بیراهه کشیده نشود، می تواند ایران فردا را به درستی و به شکل معقول اداره کند.

شاید ایشان بهترین کس برای هدایت جوانان در جنگ نابرابری که با حکومت نکبت دارند نباشد ولی قطعا بهترین کس برای دوران بعد از سرنگونی حکومت نکبت است.

این موضوع را شاید قدرت های بزرگ دیگر جهان مثل امریکا و کشورهای اروپایی می دانند و زیاد خواهان آن نیستند چون بودن یک رهبر مردمی در فردای ایران مانع از سهم خواهی غیر عادلانه ی آن ها و انجام معاملات پر سود برای آن ها و پر ضرر برای کشور ما خواهد شد.

اما اسراییل چنین رابطه ی مبتنی بر سود اقتصادی و لولو خورخوره سازی از ایران ندارد چرا که حیات اش مستقیما توسط جمهوری نکبت اسلامی تهدید می شود.

اما این که سفر شاهزاده به اسراییل مثلا با هدف «بحران منابع آب در ایران» فروکاسته شود، این انحرافی بزرگ از مقاصد مهم تری ست که ایشان می تواند با رسیدن به این مقاصد، بحران آب و سایر بحران های دیگر را در ایران حل کند.

امیدواریم مقامات اسراییلی بخصوص برنامه ریزان در سطوح امنیت ملی و بین المللی اسراییل قدر این سفر را بدانند و شاهزاده رضا پهلوی را به اندازه ای که هست و شایسته مردم آزادیخواه ایران است بزرگ دارند، شاید ایشان نیز تشویق شود گام های اساسی تر و مستحکم تری در جهت منافع مردم ایران و کشور اسراییل بر دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy