Wednesday, May 10, 2023

صفحه نخست » قرار شد ناو هواپیمابر خیلی درازی بسازیم! ابو مالش

NAV2.jpgویژه خبرنامه گویا

سردار تنگسیری وعده داد که بزودی ناو هواپیمابری می‌سازیم که در دنیا لنگه ندارد. بنده از منابع موثق شنیده‌ام که این ناو آنقدر بزرگ است که برای رد شدن از تنگه هرمز باید خود را یک وری کند وکجکی برود وگرنه جا نمی‌شود واگر بخواهیم تنگه هرمز را ببندیم کافیست ناورا جلوی آن پارک کنیم. قرار است امامزاده کوچکی در روی ناو بسازیم و تعدادی شهید را درصحن مطهر آن حضرت دفن کنیم و چاه عمیقی حفر کنیم تا امام زمان هر زمان که اراده بفرمایند برای استراحت از چاه جمکران به آنجا بیایند و دنیا را سیاحت کنند. اگرچه این ناو، ناو هواپیمابر است ولی متاسفانه در حال حاضر هواپیما نداریم که روی آن بگذاریم، برای این که هواپیماهای ساخت برادران دانشمند سپاه هنوزجوجه‌اند وبال در نیاورده‌اند و قدرت پرواز ندارند و بیشتر اوقات روی زمین دور خود می‌چرخند و هواپیماهای اف ۵ آمریکایی را هم از بس تعمیر کردیم و رویشان بتونه مالیدیم، شکل هواپیمای برادران رایت شده و اگر روی ناو بگذاریم عظمت ناو دیده نمی‌شود و ضد انقلاب و استکبار جهانی فرصتی طلایی پیدا می‌کنند تا به نظام مقدس ما بخندند. فعلاً بجای هواپیما قرار است هرچقدرتوپ، تانک، فشفشه داریم روی آن بگذاریم و شاهد کوری چشم استکبار پست فطرت جهانی باشیم.

چندی قبل ماکت ناو هواپیمابر نیمیتز را با دقتی میلیمتری ساختیم تا آن را غرق کنیم و به آمریکایی‌ها بفهمانیم که با دم شیر بازی نکنند. متاسفانه دفعات اول و دوم که می‌خواستیم آن را غرق کنیم غرق نشد و دفعه سوم که نمی‌خواستیم آن را غرق کنیم غرق شد. خوشبختانه اکنون با این ناوجدید دیگر نیازی به ساخت ماکت و تمرین برای غرق کردن ناوهای آمریکایی نیست. خوبی این ناو این است که زمانی که با ناوهای آمریکایی روبرو شویم احتیاج به شلیک نداریم و می‌توانیم به راحتی آنها را زیر بگیریم و از روی آن‌ها رد شویم.
بنده پیشنهاد می‌کنم حالا که ناوی به این درازی داریم، چند زیردریایی را نیز مهندسی معکوس کنیم، منتها از نوع روسی آن نباشد. چند سال قبل برادران سپاهی یک زیردریایی روسی خریدند که موتور دیزل داشت و کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس به راحتی می‌توانستند صدای موتور آن را در زیر آب بشنوند. فلسفه وجودی زیردریایی این است که زیر آب باشد و دیده نشود و صدایی هم از آن شنیده نشود، متاسفانه زیردریایی روسی فاقد این دوشرط بود. ناگفته نماند که در اوایل جنگ برادران نابغه سپاهی با همکاری آهنگران محلی زیردریایی کوچکی ساختند که قرار بود پاورچین پاورچین از کف اروند رود برادران بسیجی را به آن سوی رودخانه ببرد، ولی متاسفانه چون لازمه استفاده از این زیردریایی این بود که کف اروندرود باید آسفالت می‌شد، این پروژه عملی نشد.
در پایان از خدمه زیردریایی هایی که در آینده خواهیم ساخت تمنا می‌کنم که اگر در زیر آب هستید و کسی در زد، از روی مهمان نوازی، مبادا که در را باز کنید، غرق می‌شوید.

ناوهای مان دراز باد
اردیبهشت ۱۴۰۲



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy