Tuesday, May 16, 2023

صفحه نخست » محسن رضایی: زندگی ما قبل از انقلاب، زندگی نبود

01_rezaie_x.jpgایران اینترنشنال - محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیسی، گفت: «زندگی ما قبل از انقلاب زندگی نبود بلکه وابستگی بود.»

او افزود: «دشمن از غیرت مردان و حیای زنان ایران در ترس است، بنابراین حجاب را دستاویزی قرار داده است برای ایجاد اختلاف در کشور که البته با هوشیاری مردم راه به جایی نخواهد برد.»

***

رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار کرد: نیروهای انقلابی آمده‌اند تا خرابه‌هایی که ناشی از گذشته و تردید در ادامه راه شهدا و عوض کردن مسیر شهدا و خودباوری بوده را اصلاح کنند.

وی با بیا اینکه ما باید انقلاب را به ریل اصلی و مسیر خودباوری برگردانیم تأکید کرد: باید با خودباوری مسائل و مشکلات اقتصادی را در کشور حل کنیم که حل هم خواهد شد چراکه راه شهدا حلال تمام مشکلات است.

رضایی با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس مجددا غیرت پیدا کردیم و زندگی را آموختیم تصریح کرد: دشمن به دنبال از بین بردن این ارزش‌ها و غیرت‌هایی است که با انقلاب احیا شد.

وی با بیان اینکه دشمن برنامه‌ریزی کرده که مردم ایران را سر جای خودشان بنشاند و آنها را وابسته کند اظهار کرد: از دید استکبار، چشم ملت ایران باید به خارج باشد و نتواند از سرمایه‌های خود بهره لازم را ببرد که باید نسبت به این توطئه هوشیار بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy