Thursday, May 18, 2023

صفحه نخست » دیدار «موفق» وزیر اطلاعات اسرائیل با رضا پهلوی اینبار در پایتخت آمریکا

isrUS.jpgصدای آمریکا - وزیر اطلاعات اسرائیل از دیدار موفق خود با شاهزاده رضا پهلوی، رئیس بنیاد متحدان اسرائیل، و دو فعال حقوق بشر در شهر واشنگتن، پایتخت ایالات متحده، خبر داد.

گیلا گاملیل چهارشنبه شب در توییتی نوشت: «دیداری موفق در واشنگتن با شاهزاده و ولیعهد ایران رضا پهلوی، بنجامین چاویش و تیش کای بازیل فعالان حقوق بشر، و جاش راینستین رئیس بنیاد متحدان اسرائیل داشتم.»

او تأکید کرد: «سیاست خون‌خوارانه رژیم آیت‌الله‌ها که به مردم ایران و جهان صدمه میزند، باید باعث بسیج عمومی جامعه بین‌المللی شود.»

پس از دیداری که در واشنگتن صورت گرفت، جاش راینستین رئیس بنیاد «متحدان اسرائیل» نیز شاهزاده رضا پهلوی را «قهرمان آزادی» و «بزرگ‌ترین امید برای صلح میان اسرائیل و ایران» خواند.

این دیدار یک ماه پس از سفر رسمی شاهزاده رضا پهلوی به همراه همسرش یاسمین پهلوی به اسرائیل صورت گرفته است.

گیلا گاملیل سفر شاهزاده رضا پهلوی به اسرائیل را «سرآغاز راه با هم ایستادن در مقابل محور شرارت» و دوستی دوباره میان ملت‌های ایران و اسرائیل دانسته بود.

صدای آمریکا در روزهای گذشته در ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «از دیوار بی‌اعتمادی تا دیوار ندبه» با طیف متنوعی از سیاستمداران و شهروندان اسرائیلی به زمینه‌ها و پیامدهای سفر شاهزاده رضا پهلوی به اسرائیل گفت‌وگو کرد و به روابط ایران و اسرائیل در دوران پهلوی پرداخت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy