Saturday, May 20, 2023

صفحه نخست » ساعاتی پس از اعدام متهمان خانه اصفهان: دفاع علی‌رضا جهانبخش از فلسطین

jahanbakhsh.jpgایران وایر - در فاصله کمتر از ۱۲ ساعت از اعدام سه شهروند ایرانی توسط جمهوری اسلامی، «علی‌رضا جهانبخش» از مردم فلسطین دفاع کرد و آن‌ها را «مظلوم» خواند.

علی‌رضا جهانبخش در گفت‌وگو با ایسنا گفته است: «موضع من در مشخص است. من در این چند سال در عمل ثابت کردم که نظرم درباره خطوط قرمز کشورم چیست و چقدر برای آن‌ها احترام قائلم. در این سال‌ها وجود تعارض با قرارداد حرفه‌ای مقابل تیم‌هایی از اسرائیل بازی نکردمچون معتقدم انسانیت و دفاع از مظلوم ارزش بسیار بیش‌تری دارد.»

آقای جهانبخش در ماه‌های اخیر هرگز به موضوع کشتار معترضین، سرکوب‌ها، اعدام‌ها و حتی کسانی که چشم‌های‌شان آسیب دیده واکنشی نشان نداده، اما بارها و به کرات در صفحات مجازی خود از فلسطین دفاع کرده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

علی‌رضا جهانبخش که از «ارزش انسانیت» صحبت کرده، در شب کشته شدن «کیان پیرفلک» مقابل دوربین‌های فیفا همراه با «مهدی طارمی»، «کریم انصاری‌فر» و «سعید عزت‌الهی» ژست‌هایی خلاف عرف و شادانه به نمایش گذاشت که بحث برانگیز شد. او همچنین در اوج کشتار معترضین و شلیک نیروهای سرکوبگر به چشم مردم، تصویری متفاوت از ایران را در صفحه اینستاگرام خود قرار داد و مدعی شد در ایران، همه چیز آرام است.

علی‌رضا جهانبخش پیش از این در بهار سال ۱۴۰۱ برای تغییر سرمربی تیم ملی، بازگرداندن کارلوس کی‌روش و همچنین دریافت حواله واردات خودرو به دفتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی رفته بود.

جهانبخش در گفت‌وگو با ایسنا همچنین با مظلوم خواندن مردم فلسطین گفته است: «در این چند سال هم چیزی عوض نشده که من بخواهم نظرم را عوض کنم و احترامی که در گذشته به قوانین و اعتقاداتم می‌گذاشتم، الان هم پابرجاست.»

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه جمهوری اسلامی امروز اعلام کرد که حکم اعدام «صالح میرهاشمی»، «مجید کاظمی شیخ شبانی» و «سعید یعقوبی کردسفلی» بامداد روز جمعه ۲۹ ارديبهشت در زندان دستگرد اصفهان به اجرا درآمده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy