Thursday, Jun 1, 2023

صفحه نخست » "بازداشت یک سرمایه‌گذار سینما و موسیقی ایران"

arrest.jpgایران وایر - بر اساس گزارش‌هایی غیررسمی از سوی خبرنگاران حوزه سینما و موسیقی، «سجاد خواجه علیجانی» که در صنعت سینما و موسیقی ایران با نام «سجاد علیجانی» شناخته می‌شود، توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی بازداشت شده است.

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در ایران در توئیتر نوشت: «گزارش هایی غیر رسمی از بازداشت «سجاد علیجانی» منتشر شده است. این فرد مدتی به عنوان سرمایه گذار و تهیه کننده در برخی کنسرت های پاپ فعالیت میکرد. او اسپانسر «برنده باش»، «ما همه با هم هستیم» ، «جشنواره جهانی فجر» وزارت ارشاد نیز شد و معاشرت هایی را نیز با محمدرضا گلزار داشته است.»

در سینمای ایران نام علیجانی نخستین بار به عنوان سرمایه‌گذار فیلم «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی مطرح شد که تعدادی از مشهورترین بازیگران سینمای ایران در آن نقش‌های کوتاه داشتند. در سال ۱۳۹۸ نام او به عنوان اسپانسر جشنواره جهانی فیلم فجر که دبیرش رضا میرکریمی بود، مطرح شد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

سجاد علیجانی که از او در کنار بسیاری از بازیگران و خوانندگان ایران عکس‌هایی وجود دارد، در دهه ۹۰ به عنوان «تاجر رمزارز» فعالیت می‌کرد و شایعات ارتباط او با «شبکه قمار اینترنتی» در این سال‌ها چندین بار مطرح شده است.

بنیاد سینمایی فارابی در سال ۱۳۹۹ در گزارش سالانه خود درباره مالکیت فیلم های سینمایی، نام آقای علیجانی را به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران فیلم «تی‌تی» ساخته آیدا پناهنده اعلام کرده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy