Saturday, Jun 17, 2023

صفحه نخست » علیرضا دبیرتهدید کرد: با تیم سوم به بازیهای آسیایی می رویم

01_dabir.jpgایران اینترنشنال - علیرضا دبیر در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی گفت: تنها فدراسیونی هستیم که به غیر از بلیت هواپیما باید ۴۰ یا ۵۰ هزار فرانک بدهیم.

هر چه می‌گوییم مناف هاشمی متوجه نمی شود. رفیق هستیم اما این حرف را متوجه نمی شود. آمریکا در مسابقات جهانی ۱۲۰ نفر، روسیه با ۹۰ نفر و ما با ۴۷ نفر می رویم.

به گزارش ایسنا؛ رئیس فدراسیون کشتی با انتقاد از کمیته ملی المپیک، گفت: تیم دوم یا سوم را به بازی های آسیایی می‌فرستیم. چهار ماه از سال گذشته و کمیته المپیک فقط ۳ میلیارد به ما داده است. هر چقدر پول بدهند آش می‌خورند.

او گفت: هیچ فدراسیونی عملکرد ما را نداشته و در همه رده های سنی روی سکو رفتیم. اصلا از این نتایج راضی نیستم و باید در همه رده ها قهرمان جهان شویم. تیم ما باید قهرمان جهان و المپیک شود و به جز طلای المپیک همه کشک است. می گویند به قبلی‌ها بی احترامی می کنی اما بی‌احترامی نمی‌کنم. این تفکر من است. ۱۱ طلای المپیک برای کشتی کم است.

کشتی که ۸۲ درصد مدال های ورزش را دارد. قبلا تیم اول را به جام جهانی می بردند و شومن بازی و شلوع کاری در می‌آوردند. ما تیم دوم یا سوم را به قهرمانی آسیا بردیم. درست است عملکردمان بد بود که پیگیری و برخورد هم شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy