Monday, Jun 19, 2023

صفحه نخست » خواهر علی کریمی زندانی شد + واکنش علی کریمی

01_karimi0.jpgواکنش علی کریمی به اتهام خبرگزاری میزان: اگر خانواده‌ام تخلف کردند مجازاتشان کنید

ایران وایر - «علی کریمی» ستاره سابق فوتبال ایران و باشگاه بایرن‌مونیخ، در حساب‌های اجتماعی خود نسبت به اتهامات خبرگزاری میزان واکنش نشان داده و نوشته است: «همیشه و در همه حال هدفم مبارزه با فساد بوده و هست و خواهد بود، از همین تریبون اعلام میکنم هر کدام از اقوام درجه یک و دوستان نزدیکانم باعث گزند و آسیب به فرد دیگری در جامعه شد ،اشد مجازات را براى آن فرد خاطی خواستارم.»

علی کریمی این متن را در حساب توییتر و استوری اینستاگرام خود منتشر کرده و تصویری از متن افشا شده از خبرگزاری فارس پس از هک این رسانه سپاه توسط «بلک ریوارد» را نیز منتشر کرده است. در این متن به تلاش جمهوری اسلامی برای بی‌آبرو کردن «مولوی عبدالحمید» اشاره شده است.

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه جمهوری اسلامی امروز (یکشنبه) ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ با انتشار گزارشی مدعی شد فردی به نام «لیلی کریمی» خواهر علی کریمی به دلیل سواستفاده علی کریمی و کلاه‌برداری از او از ۱۷ ماه قبل در زندان است.

برخی از کابران فضای مجازی این گزارش را بی‌اعتبار دانسته و پرسیده‌اند چگونه جمهوری اسلامی تاکنون نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده بود.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

علی کریمی ستاره سابق فوتبال ایران، کاپیتان تیم‌های ملی و پرسپولیس و بازیکن برگزیده سال فوتبال آسیا بود که پس از آغاز اعتراضات سراسری با مردم ایران همراه شد. جمهوری اسلامی در ماه‌های اخیر، خانه ویلایی و حساب‌های بانکی او را مسدود کرده، «فرشید کریمی» برادر او را بارها مورد بازجویی قرار داده و ممنوع الخروج کرده است. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر ممنوع‌الخروج شدن تمامی اعضای خانواده همسر علی کریمی از ایران نیز منتشر شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy