Tuesday, Jul 11, 2023

صفحه نخست » توصیه معمر قذافی به محسن رفیق دوست

rafighdoost.jpgتوانا - محسن رفیق‌دوست در این ویدیوی کوتاه می‌گوید که «در همان سال ۱۳۵۸ که هر یکی دو ماه دادگاه انقلاب ۱۰-۱۵ نفر را اعدام می‌کرد، به لیبی و پیش قذافی رفتم و او گفت شما مگر حکومت بلد نیستید؟ هر یکی دو ماه ۱۰-۱۵ نفر اعدام می‌کنید و دنیا علیه شما موضع‌گیری می‌کند، من یک شب شش هزار نفر را کشتم و خلاص!»

- و جمهوری اسلامی از لیبی درس گرفت در سال‌های بعد اعدام‌ها بسیار افزایش یافت. البته آن زمان هم بیشتر از تعدادی که رفیق‌دوست می‌گوید اعدام انجام شده بود. طبق آمار سازمان عفو بین‌الملل از بهمن ۱۳۵۷ تا پایان اسفند ماه سال ۱۳۵۸ تعداد ۴۳۸ نفر توسط دادگاه‌های انقلاب اعدام شدند. این رقم به ۶۲۴ نفر در سال ۱۳۵۹ رسید و در بین سال‌های ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ تعداد ۱۴۷۹۴ نفر اعدام شدند.... و اعدام‌ها ادامه یافت و در تابستان ۶۷ اوج گرفت.



محسن رفیق‌دوست، راننده خمینی در ۱۲ بهمن که بعدها وزیر سپاه و سپس رئیس بنیاد مستضعفان شد، از اعضای گروه هیئت‌های مؤتلفه اسلامی بود که رفاقت و نزدیکی زیادی با دیکتاتوری همچون معمر قذافی داشت.

او پیش از انقلاب اسلامی با مجاهدین خلق هم در زمینه تامین سلاح همکاری داشت.

محسن رفیق‌دوست با استفاده از رانت اقتصادی، تبدیل به یکی از مافیاهای اقتصادی رژیم تبهکار جمهوری اسلامی شده است. نام او همچنین در پرونده «خانه هدایت» کرج در زمینه به فحشا کشیدن دختران هم آمده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy