Tuesday, Jul 11, 2023

صفحه نخست » کباب کوبیده رائفی پور در کنار کتلت حاج قاسم!؛ ف. م. سخن

IMG_4032.jpegآخی! آدم وقتی اسم عربستان را می شنود بلافاصله یاد دو چیز می افتد:
-خاشقچی
-تلویزیون ایران اینترنشنال!

اولی که طفلک مثل گاگول ها رفت تووی سفارت عربستان، از فاضلاب سفارت به صورت گوشت چرخ کرده ی اسیدسوز شده بیرون آمد.

دومی هم که از انگلستان سوت شد به امریکا و الان مهم ترین خبرهایش عدم پذیرش ۳ میلیون دلار اهدایی امریکایی ها به خبرنگار گرامی ماست که البته ۵۰۰ میلیون درخواست کرده بود و خواستند با ۳ میلیون سر و ته قضیه را هم بیاورند!

حالا خبر سوم هم به این دو خبر باید اضافه شود و آن سفر قاچاقی استاد رائفی پور به عربستان و خانه ی خداست که خداوند عالمیان به او وحی کرده بود که بیا بغل دست خانه ی ما، واست سور و سات تدارک دیده ایم چجور، بعد موقع برگشتن به ایران، عربستانی های صهیونیست آدمخور، جلوی اش را گرفتند که کجا؟! حالا بیشتر تشریف داشته باشید یخرده با هم در باره ی عربستان نفتی و مسی و عایشه ی عزیز گفتمان کنیم!

آی قیافه ی رائفی پور دیدنی بوده موقع دستگیر کردن اش!
آی وسط شلوارش، موقعی که به او دستبند زدند و بردند دیدن داشته!

من البته نگران نیستم که طبق گفته ی خود ایشان بلای رنده شدن خاشقچی بر سر ش بیاید چون طفلک درست است که «استاد» است ولی در واقعیت عددی نیست و بیشتر شبیه به یک جوک شبه علمی ست! حیف است از چنین ماده ی اولیه ی سفت و چغلی کباب کوبیده درست کردن!

خیلی ها یادشان نیست که وقتی هواپیمای ساها متعلق به ارتش جمهوری اسلامی را دزدیدند و به اسراییل بردند، عزیزان جمهوری اسلامی پاپیون کردند و هیچی نشده شروع کردند به بیان این که پرواز ۷۰۷ اصلا ربطی به ارتش ندارد و هواپیمای دولتی نیست و متعلق به کیش ار هست حتی وقتی مسافران، در فرودگاه اسراییل نماز جماعت خواندند، اصلا به روی مبارک شان نیاوردند که این مسافرانِ دل و جیگر دار در چنان موقعیتی چنین کاری کرده اند، ولی اسراییلی ها که بر خلاف جمهوری اسلامی، پایبند حرف و قول و قرارهای بین المللی خود هستند و هر گونه هواپیماربایی را حتی اگر به نفع شان باشد محکوم می کنند و گروگان گیر و مسافران و هواپیما را به جایی که متعلق به آن است بر می گردانند، بعد از پذیرایی گرم از مسافران هواپیما،،، خدمه و مسافران را به ایران بر گرداندند و گفتند ما می زنیم ولی اینجوری نه.

حالا هم به گمان من عربستان دو سه تا امتیاز از جمهوری اسلامی می گیرد و رائفی پور به تهران بر می گردد و معاون تشریفات وزارت امور خارجه حلقه ی گل به گردن اش می اندازد و از شجاعت و جسارت وی سخن ها به میان می آورد ولی با همه ی این ها تنبان رائفی پور که در زمان بازداشت به پا داشت، و موجودی داخل آن، اگر عربستان آن را مصادره نکرده باشد بسیار دیدن خواهد داشت!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy