Tuesday, Jul 18, 2023

صفحه نخست » طب آخوندی، آمیزۀ پورنو و فضولات، مسعود نقره‌کار

Masoud_Noghrehkar.jpgدر حاشیۀ سخنان "پدران ِطب اسلامی"

طب آخوندی سراپا خرافه، بدآموزی و زیانبار است.
بارها نوشته‌ام که طبی به نام " طب اسلامی" نداریم، دراین معنا که دین اسلام برای بهداشت و درمان سازوکارهائی برآمده
ازآموزش‌ها و روش‌های این دین داشته باشد و طب ویژه‌ای را شکل و سامان داده باشد، واقعی نیست، جعلی ست، خدعه ست. آنچه در کتاب‌های دینی - اسلامی به عنوان "طب" و "پزشکی" جمع آوری شده برگرفته ازطب ایرانی، هندی، یونانی و مصری (عرب) است و ربطی به اسلام و مشتقات‌اش ندارد. آنچه اسلام، به ویژه تشیع و" طب شیعه " به طب سنتی و ایرانی افزوده خرافه‌ها، موهوم‌ها، " نسخه‌های زیان آور" و بد آموزی هائی ست که سالیانی ست سرزمین مان را آلوده و غیربهداشتی کرده است.
امروز دینکاران، به ویژه اهل تشیع و آخوندها هر آنچه تحت عنوان طب مذهبی یا طب اسلامی و شیعه و" تعالیم طبی پیامبر و ائمه اطهار" خوانده‌اند و به کار گرفته‌اند ابزاری برای سوء استفاده مالی و تبلیغی ست، و آلوده کردن طب بومی و سنتی با انبوهی خرافه که برای مثال آخوندی به نان "عباس تبریزیان" (همان موجودی که کتاب طب هاریسون را آتش زد) و پزشکی به نام روازاده از سرشارلاتان‌های این باند هستند.
طب آخوندی که طب الصادق و طب الرضا پایه های" علمی"آن معرفی شده‌اند در واقع بساط نوعی پورنوگرافی حیوانی - آخوندی، طب الفریب و طب الپائین تنه است. رابطه جنسی با اجنه و خر و بُز از یک طرف، دیدن زن به عنوان " چاهکی برای انزال منی" و مشکل اندازه آلت تناسلی مردان و باسن و پستان زنان ایرانی، نوشیدن ادرار و مصرف اسرافی واجبی و استفاده از پشکل و مدفوع حیوانات برای درمان بیماری‌ها و آداب ادرار و مدفوع کردن و حرکات بدنی ویژه در تختخواب و مستراح و... نقُل و نبات گشاد دهانان طب آخوندی در کسب و کاری پُردرآمد و تبلیغات رسانه‌های آخوندی ست.
آخوندهای پورنو"، مرد وزن، به وفورداشته‌ایم که از منابر و رسانه‌ها آموزش پورنوگرافیک ایدئولوژیک و سیاسی- اسلامی داده‌اند، با بحث‌ها و اظهارنظرهائی که به "عقل جن" هم نمی‌رسد. (معروف ترین اینها، آیت الله جنایتکار، معروف به آیت الله پورنو، آیت الله محمد محمدی گیلانی ست.)
آخوند‌ها نشان داده‌اند این مَثَلِ معروف که آخوندهای معمم و مکلا وارونه هستند، در این معنا که اول آلت تناسلی، بعد شکم و در نهایت مغزآنان (اگر داشته باشند) کار می‌کند، دور از واقعیت نیست.

۱

حسین روازاده در سخنرانی‌هایش با نگاهی مذهبی، ایدئولوژیک و سیاسی به سراغ آلت تناسلی پسرانه و مردانه رفته است.
روازاده درسخنرانی‌های متعدد گفته است: " دو سانتی کردنِ آلت تناسلی مردان مسلمان ایرانی" توطئه یهودی‌ها ست و در مبارزه‌ای ضد امپریالیستی و ضد صهیونیستی برای حل مشکل دو سانتی " روغن زالو"ی تولیدی بساط خودش را به بازارعرضه کرد تا بازار داروئی "صهیونیستی و امپریالیستی" را کساد کند. این مبلغ طب آخوندی یا به قول خودش طب قرانی- اسلامی علت این " دو سانتی" شدن را خوردن مرغ واکسینه شده، که توسط "انگلیس، صهیونیست و امپریالیست" واکسینه شده‌اند، اعلام کرده است.
به گفته این طبیب طب قرانی- اسلامی واکسن‌ها ئی که "انگلیسی‌ها و یهودی‌ها " به منظور کاهش اندازه آلت تناسلی مردان مسلمان به کار برده‌اند، عامل کوچک شدن آلت تناسلی مردان مسلمان تا حد نابودی و از بین رفتن آن است.
دکتر روازاده سخنانش درباب اندازه آلت تناسلی را برابر شنوندگانی که اکثرا خواهران محجبه و کودکان‌اند، بیان می‌کند. او گفته است:
"... اینا به مرغ ۱۷ نوع واکسن می‌زنن، هیچکدومم برای مرغ نیس، هدف شمائین و بچه هاتونن... بچه هاتون وقتی سنشون رسید به ۱۸ سالگی همشون بدون استثنا آلت تناسلی شون میشه دو سانت، میشه اینقدر (و جناب دکتر با دست اندازه را نشان می‌دهد که مبادا کسی در میزان اشتباه کند)... انگلیس همه عقده هاشو می‌خواد سر ما خالی کنه... همه شم یهودی‌ها دارن اینکارو می‌کنن، متاسفانه جوانهای ما همه شون اینقدری هستن، دو سانتی هستن... هیچکدومم نمی‌تونن زن بگیرن، روشونم نمیشه به خانواده شون بگن، مشکل پیدا می‌کنن، نسل بعدی که ۲۰ سالش بشه دیگه هیچی نداره... زن و مرد یکی میشن... توطئه می‌کنن علیه ما، هی بگین مرغ نخوریم چی بخوریم... برین سرتونو بزنین به دیوار"
گرمی تهیه و تولید شده است "... آقا این واکسن کزاز توش موادی هست که بچه تورو نازا می‌کنه، به زن و شوهری که قبل از ازدواج میگن واکسن کزاز بگیرین، آقا مگه چند نفرتو کشورمی خوان کزاز بگیرن، اگه ده نفر از بیماری کزاز بمیرن بهتره تا اینکه کل کشور نازا بشود... کتاباشونو که می‌خونین میگن ما در سوئد توانستیم به بهانه کزاز سه دهه واکسن کزاز به سوئدی‌ها بزنیم و نسل شونو منقرض کنیم... واکسن سه گانه زدین جوونای امروز مارو دیدین چه بدبختی دارن با مردونگی شون... الان هم واکسن پنجگانه می‌زنن به این بچه‌ها... وقتی اینا ۱۵ سال یا ۱۷ سال شون بشه، این بچه، آقایون آلت تناسلی جوان ۲۰ ساله ما یک بند انگشت خواهد شد، به فریاد جوونا برسین، برین ببینین نوزاد تازه تولد شده یهودی‌ها آلت تناسلی شون ۸ سانته... "

۲

ravazadeh.jpgحسین روازاده زمان و نحوه استعمال واجبی را در زمره‌ی شروط و معیارهای مسلمانی اعلام کرده است.
وی دریکی ازسخنرانی‌ها واجبی کشیدن را از" اخلاق پیغمبران" دانسته، دربرابرتعدادی ازمردان و زنان و کودکان سخنرانی می‌کند اما روی سخن‌اش با "آقایان" است، گوئی خانم‌های مسلمان نه لایق مخاطب بودن هستند و نه استعمال کننده‌ی واجبی.
"... آقا امام رضا (ع) می‌فرماید اگر توانستین هرروز نوره بذارین، نوره همون واجبی میشه، نتونستین یک روزدرمیان، نتونستین دو روز درمیان، اگر نتونستین هفتگی، اگر نتونستین دوهفته یکبار، تا بالاخره ماهی یکبار...اینو خوب گوش کنین خیلی با ارزشه چون من تحقیق کردم، اگریک ماه گذشت پول نداشتین قرض کنین واجبی استفاده کنین...اگر چهل روزگذشت و مسلمانی واجبی استفاده نکرد مسلمان نیست..."
"... پیش از شروع جنگ در کربلا امام حسین فرمودند خیمه‌ای به پا کنند آنگاه امام حسین وارد خیمه شد و نوره کشید وچون امام حسین فراغت یافت دیگران رفتند و نوره کشیدند. "
"... مستحب است موقع نوره کشیدن (واجبی گذاشتن) قدری نوره بر سر بینی خود گذارد و آن را ببوید و این دعا را بخواند: (صل الله علی سلیمان ابن داوودکما امربالنوره) که ذکر این دعا باعث این می‌گردد که نوره شخص را نسوزاند...موی بدن وقتی بلند شود آب پشت را قطع می‌کند و مفاصل را سست می‌نماید و باعث ضعف و تنبلی و سل می‌شود...نوره آب پشت را زیاد می‌کند و بدن را قوی می‌نماید و پیه کلیه‌ها را زیاد میکند و بدن را بانشاط و سرحال و سالم می‌نماید...هرکس حمام رود و نوره بمالد بعد ازسر تا قدم خود حنا استعمال کند این عمل او امان از جنون و جذام و برص و اکله است تا دفعه دیگر که نوره بکشد و فقررا هم ازاو دورمی کند...نوره کشیدن پاک کننده بدن است و دفع دلگیری و پریشانی خاطر می‌کند... "
روازاده با فروش واجبی در بسته بندی‌ها مخصوص برای درمان برخی بیماری‌ها سالیانی ست به کلاشی مشغول است.

۳

ادراردرمانی، به ویژه با ادرارشتر بخش مهمی از سوداگری‌ها و شارلاتانیسم طب آخوندی - اسلامی شده است. دراین میانه ادرار شتر محبوب ترینِ ادرارها از آب در آمده است، و تا آن حد کارساز و منشاء اثر که ویروس کرونا را نابود و بیماری کرونا را درمانگر شده است البته طبیبان اسلامی ِ متخصص ادرار تراپی برای تجویزادرار شترتجارب و منابع قابل اتکا و موثقی ارائه داده و می‌دهند.
در میان اعراب، اهل تشیع و نیز وهابیون اعتقاد و ارادت بیشتری به ادرار شتر و ارزش پزشکی آن پیدا کرده‌اند. اینان تبلیغ کرده و می‌کنند که: " ادرار شتر، مانند شیر شتر خاصیت پاک کنندگی دارد و درون را از چربی‌ها و رسوبات می‌شوید" و منابع متعددی برای اثبات قدرت درمانی ادرار شتر نقل کرده‌اند:
" چون ادرار شتر باعث درمان آسم می‌شود، ممکن است برای باز کردن گرفتگی رگ‌های قلب هم مفید باشد زیرا کسانی که گرفتگی رگ قلب دارند، هنگام راه رفتن، نفس کم می‌آورند. مفضّل بن عمر از امام صادق پرسید: من مبتلا به تنگی نفس شدید می‌شوم و زمانی که راه می‌روم، چه بسا از خانه خودمان تا خانه شما چند بار می‌نشینم. امام فرمود: یا مفضّل، برای درمان این بیماری، ادرار شتران ماده را [گرماگرم] بخور. مفضّل می‌گوید: من خوردم و بیماری‌ام درمان شد. "
" ادرار شتر باید از شتر ماده و بیابانچر باشد. ادرار شتر، باید گرم و تازه استفاده شود و حداقل یک بار صبح و یک بار شب، به مدت سه روز خورده شود. باید مطمئن بود که شتری که ادرارش را می‌نوشید با انسان مجامعت نکرده باشد"
ولی فقیه و نایب امام زمان، خامنه‌ای، برای درمان بیماری‌هایش طب امپریالیستی - صهیونیستی را بر طب آخوندی و قرآنی - اسلامی ترجیح می‌دهد. خامنه‌ای در مورد بیماری پروستات‌اش به تجویز امام صادقی و امام رضائی، یعنی نوشیدن ادرار شتر و خوردن آب گرم حمام با انگور خرس و جوشیده‌ی پیاز و عسل تن نداد. او نپذیرفت با خبث‌الحدید مدبر به وزن ادویه، روغن گاو چهار مثقال، عسل مصفی دو وزن و نیم، ادویه به طریق معهود، معجون بسازد و بعد از شش ماه استعمال کند. وی با جدید ترین داروها و مدرن ترین وسایل و امکانات حبس البول‌اش درمان شد.

۴

امپراطوری" طب آخوندی - ایدئولوژیک اسلامی" در کنار "طبابت مرگبارِاسلامی" با تولید روغن حنظل، روغن زالو، بسته‌های کوچک واجبی، روغن بنفشه و سرگین وپشکل ماچه الاغ (عنبرنسارا) در سرزمین جهل زده، هم جنایت می‌کند و هم پول پارو می‌کند. امروز روغن‌های حنظل ساخت " لابراتورهای" امثال روازاده و تبریزیان و ضیائی و مشابهین، با اتکا به دستورات طبی و علمیِ امام صادق و امام رضا و امام موسی کاظم و "الاصول من الکافیِ شیخ کلینی" و حلیته المتقین علامه مجلسی و کتاب اصول علم ارمل و اسطرلاب از حضرت دانیال نبی وسّرالجوشن الکبیر از سلطان نبیل الفلکی و... بازار سیاه پیدا کرده‌اند. امپراطوری " طب قرانی و اسلامی" بیش از گذشته نشان داده است که چیزی که برایش مهم نیست سلامت و جان مردم است.
حنظل یا " تلخک " که از" سموم قتاله" خوانده شده، یک گیاه نیمه سمی ست که در طب سنتی و بومی با احتیاط ازآن استفاده شده است. این گیاه تلخ شبیه هندوانه است و بهمین خاطر" هندوانه ابوجهل" (خربزه ابوجهل یا روباه، سیب تلخ و کدوی تلخ) هم نام گرفته است. این گیاه در مناطق جنوبی ایران مانند جزیره قشم، بلوچستان و جهرم و بعضی نقاط دیگر می‌روید و میوه‌اش شبیه هندوانه است. گفته و نوشته‌اند در اسهال‌های عفونی، در کاهش دندان درد، دردرمان برخی بیماری‌های انگلی (مثل کرمک)، وحتی ادعاشده است، در معالجه مالیخولیا و جذام نیز تاثیر درمانی داشته است.
از دهان امثال روازاده با اتکا به همان "منابع" اشاره شده، صادر شده است که " در بچه هایی که انگل دارند باید آب جوشانده شده این گیاه را به صورت ضماد در داخل ناف آنها مالید، تا انگل‌ها مقتول و دفع شوند. البته توصیه کرده‌اند که دقت داشته باشید نباید این ضماد را از طریق مقعد به کودکان وارد کنید". به گفته روازاده روغن " هندوانه ابوجهل" نه فقط در پیشگیری و درمان کرونا، که دردرمان همه بیماری‌های شناخته و نا شناخته موثر است. وی در تبلیغ روغن حنظلی که لابراتوار و کارخانه ایشان تولید می‌کند می‌نویسد، روغن حنظل این کاره است: " ضد بیماری بلغم، مسهل خیلی قوی، بهبـود کننده کبد، ضد یبوست، آنتی بیوتیک قوی، ضد ویروس، ضد نقرس، بهبـود کننده صدای گوش، ضد سردرد و درد شقیقه، بهبـود کننده سیاتیک، بهبـود بیماری صرع، بهبود بیماری قند، بهبود خارش پوست، بهبـود کننده سفید شدن مو، ممانعـت از سکته مغزی، درمان سرطان حنجره، قاعده آور، ضد کرم معده و کرم کدو، پادزهر سم عقرب و مار، درمان درد و پوسیدگی دندان و... " و اگر این جانور موذی رُوش می‌شد یکی دوجین بیماری دیگر که با روغن " هندوانه ابو جهل" قابل پیشگیری و درمان‌اند را هم ردیف می‌کرد!
متخصصان طب سنتی و مدرن در مورد این گیاه نیمه سمی اخطارداده و تاکید کرده‌اند که حنظل نیمه سمی است و می‌تواند خطرناک باشد و بدون تجویز و نظارت پزشک هیچ گاه ازاین گیاه استفاده نکنید، واستفاده بی رویه ازاین گیاه حتی می‌تواند باعث مرگ شود.
معده درد، مدفوع خونی و آبکی و ناراحتی مقعد ازعوارض مصرف حنظل‌اند. برای افرادی که اختلال‌های کلیوی دارند، و یا برای خانم‌های باردارحنظل حکم سمی کشنده را دارد. اختلال‌های قلبی، مغزی، کبدی و کلیوی از عوارض مصرف این گیاه نیمه سمی هستند.

*******
منبع ها و توضیح ها:
آیت الله تبریزیان: اگر در خانه لخت بخوابید، اجنه با شما همبستر می‌شوند - Gooya News
شارعان معاصر طب اسلامی، مثل روازاده و تبریزیان و.... خطرناک ترین ویروس وبیماری مسری در جامعه ما هستند. گوش کنید به حرف‌های یکی از این موجودات در رابطه با " کرونا"
https://www.youtube.com/watch?v=J1ZPmgrF9ig
دانشنامه ایران باستان، ج ۴، ص ۱۹۱۳ ـ ۱۹۱۴/ دانشنامه ایران باستان، ج ۳، ص ۱۸۴۴ ـ ۱۸۴۷/ به نقل کتاب های دینی زرتشتی، به ویژه وندیداد / هاشم رضی.
طب الرضا، گرد آورنده محسن شکری پينوندی، انتشارات نسل منتظر(قم) ، سال ۱۳۸۹
طب الصادق، محسن شکری پينوندی، انتشارات نسل منتظر(قم) ، سال ۱۳۸۹،
ﻃﺐ اﻟﺮﺿﺎ- ﻃﺐ وﺑﻬﺪاﺷﺖ از اﻣﺎم رﺿﺎﻋﻠﻴﻪ اﻟﺴﻼم، ﻧﺼﻴﺮ اﻟﺪﻳﻦ اﻣﻴﺮ ﺻﺎدﻗﻰ ، اﻧﺘﺸﺎرات ﻣﻌﺮاﺟﻰ
http://www.aviny.com/Occasion/Ahlebeit/ImamReza/Veladat/88/DownloadKetab/tabalreza.pdf
(مکارم الاخلاق، جامع طب الائمه، نسخه های شفا از ائمه هدی، بحارالانوار، اصول الکافی، مفاتيح الصحه، مخاطب النبی و الائمه، وسائل الشيعه، محاسن برقی، طب الکبير، حيوه القلوب،عيون اخبارالرضا، الخرائج والخرائج، مستدرک الوسائل، تهذيب الاحکام،المحاسن، دارالشفاء امام رضا، الفقه المنسوب الامام الرضا، ثواب الاعمال، صحيفه الرضا، حليه المتقين، الدعوات، منتهی الامال، شيخ عباس قمی، عوالی اللالی، سفينه البحار، آثارالصادقين، تفسير نورالثقلين، تفسير برهان و...)
طب الرضا توسط افراد مختلف با عنوان مترجم، نويسنده ، گرد آورنده ومؤلف انتشار يافته است، بيش ار ۱۰ طب الرضا بر الرضا به "نويسندگی" دکتر محمد دريائی ( متخصص علوم زيستی و تعذيه) ، انتشارات زيتون سبز، سال ۱۳۸۹ / طب الرضا به ترجمه جواد فاضل و ويراستاری علی اصغر عبدالهی، دنيای کتاب ، سال ۱۳۸۹ در ۱۰۰ هزار نسخه/ همايش های " طب الرضا" نيز مبادرت به انتشار اين کتاب کرده است/ و...
طب النبی و طب الصادق : ابوالعباس مستغفری و محمد خليلی
https://www.youtube.com/watch?v=oh3jqxDA1Tg
https://www.youtube.com/watch?v=5Oi7KBUCMWA
حسین روازاده
https://news.gooya.com/2020/03/post-36376.php
سید حسن ضیائی
https://www.facebook.com/608469316273667/videos/2803748966347399/UzpfSTExMzUyMDgyOTA6Mjk2OTExMDA4MzEzNTQzMg/
ادرار درمانی:" ۱۵ فایده اورین تراپی که عجیب ولی واقعی است"
https://bazdeh.org/
https://www.healthline.com/health/drinking-urine#takeaway
http://www.raherasti.ir/2971/
تجویز پشکل ماچه الاغ ( عنبرنسا) توسط دکتر روازاده و شیخ تبریزیان، به ویژه درپیشگیری و درمان کرونا یک نمونه است
و این هم یک خاطره : " یکی از روحانیون از قول آیت الله میرزا کاظم تبریزی قاروبی (درگذشت: ۱۳۷۴ ش) این خاطره را نقل کرد: در سنین جوانی یا نوجوانی شخصی فضله ی گوسفند در کوچه و خیابان (در آن زمان) جمع می کرد. یک روز دیدم مثل خورشت روی پلو می ریزد و می خورد. از او در مورد علت این کارش پرسیدم. جواب داد: نوعی سردرد دارم که تنها درمان آن خوردن فضله ی گوسفند است و وقتی می خورم آرام می شوم."
http://www.raherasti.ir/610
http://alamtab.blog.ir/post/102
urine therapy, urophagia, or urotherapy
ادراردوستی هم در میان روش ها و اختلال های فوق به عنوان Urolagnia
"نوعی انحراف جنسی است که در آن فرد هنگام برانگیختگی جنسی مایل به دریافت ادرار شریک جنسی خود است. ادراردوستی عناوین دیگری مانند «دوش طلایی» و آب پاشی» دارد. فرد ادراردوست ممکن است دوست داشته باشد که با ادرار دوش بگیرد یا اینکه روی لباسش ادرار شود. حتی ممکن است علاقه‌مند به نوشیدن ادرار باشد. گاهی بوی ادرار نیز برای فرد ادراردوست می‌تواند
خوشایند باشد."
تبلیغ درمان کرونا با ادرار شتر توسط "مهدی سبیلی"، مدیر انجمن علمی آموزشی طب‌الصادق
https://www.youtube.com/watch?v=_EDAuktRijM
مفاتیح الجنان، ص ۸۹۹. این مطلب در حاشیه ی مفاتیح (باقیات صالحات)، باب ششم است که در فهرست آن، عنوان دواء تنگی نفس و سرفه به آن داده شده است./ طبّ الأئمّه، ص ۱۰۳؛ بحار الانوار، ج ۶۲، ص ۱۸۲، ح ۵
طب الصادق، محسن شکری پینوندی، برگرفته از طب المعصومین، ص 91
حُر عاملی، وسائل الشیعه، ج ۲۵، ص ۱۱۵، حدیث ۳۱۳۶۸
وسائل الشیعه، ج ۳ وج 25، ص ۴۱۱، ح ۴۰۰۸
- آسمان و جهان، ترجمه كتاب السماء و العالم/ بحارالانوار، مجلسی، مترجم: محمد باقر كمره‏اى‏، ناشر: اسلامیه‏، تهران‏، جلد6
بحارالأنوار، ج ۵۹، ص ۱۸۲ - بحار الأنوار، جلد 63، ص103
- شیخ کلینی، اصول الکافی، ص57
- طبّ الأئمّة، ص 103 و بحار الأنوار، ج 62، ص 182، ح 5
- سایت انصارالخمینی (ره)
http://fajr57.ir/?id=26532
- نسخه های پیشگیری و درمان آیت الله تبریزیان -جلد دوم
https://eslamdaro.com/
- درمان ایدز و سرطان با ادرار شتر شیوه درمان عباس تبریزیان کسی که کتاب پزشکی علم نوین را به اتش کشید
- ابنا بسطام، عبدالله و حسین، طب الائمه، ص 103، قم، دار الشریف الرضی، چاپ دوم، 1411ق
طب اسلامی و مبارزه ضدامپریالیستی (بخش نخست- واجبی)٬ مسعود نقره کار | خبرگزاری جبهه ملی ایران (jebhe.net)
طب اسلامی و مبارزه ضد امپریالیستی - (بخش دوم: درخت کاج و آدامس) - مسعود نقره کار - ایران شهر (wordpress.com)
gooya news :: politics : "حبس‌البول"، مسعود نقره‌کار
رائفی پور ( جدید) - این سخنرانی دنیای پزشکی را تکان داد (aparat.com)
آمیزش با حیوان - ویکی فقه (wikifeqh.ir)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy