Friday, Jul 21, 2023

صفحه نخست » آقاجون! بفهم! موضوع لواط کاری ثقتی، ربطی به همجنسگرایی شما ندارد!؛ ف. م. سخن

IMG_4244.jpegدو سه مطلبی که در باره لواط کاری رضا ثقتی، مدیر کل ارشاد گیلان نوشتم سر و صدای چند نفر همجنسگرا را در آورده که در کمال تعجب موضوع این آقا را به پذیرفته های جنسی خودشان ربط داده اند.

ابتدا نظر «شخصی» خودم را در باره همجنسگرایی بگویم چون این روزها که همه «مدرن» شده اند، کمتر کسی خواهان بیان نظرات واقعی اش در این زمینه است ولی من وقتی مطلبی می نویسم خواننده باید بداند که نگاه «شخص» نویسنده به موضوعات و کلماتی که او به کار می برد چیست. مثلا در دوران مدرن کسانی که بخصوص در اروپای شمالی زندگی می کنند، جرات این که بگویند من طرفدار همجنسگرایی نیستم ندارند و حتی اگر از همجنسگرایی نفرت داشته باشند خود را موافق آن نشان می دهند یا در مقابل اش سکوت می کنند.

من چون آدمی اُمُل و قدیمی هستم، طرفدار همجنسگرایی نیستم و رابطه همجنس ها با یکدیگر را نمی پسندم اما نپسندیدن شخصی را نباید با موضوع پذیرش همجنسگرایی در اجتماع و حق طبیعی همجنسگرایان برای همجنسگرا بودن و زندگی با همجنس و داشتن حقوق برابر اجتماعی و سیاسی همجنسگرایان با مردمی که «عادی» نامیده می شوند یکی دانست.

مثلا کسی مشروب الکلی نمی خورَد و آن را برای انسان مضر می داند اما حق دیگران برای خوردن مشروب الکلی و آزادی خرید و فروش آن را کاملا می پذیرد و با هرگونه ممنوعیت آن مخالفت می کند. بنابراین نپسندیدن فردی را نباید با ممنوعیت های اجتماعی و سیاسی و مذهبی یکی دانست. در جامعه ی ایده آل من که الگو گرفته از جوامع پیشرفته و آزاد غربی ست حتی ازدواج رسمیِ همجنسگرایان باید آزاد و قانونی باشد.

این از موضع شخصی نویسنده نسبت به این موضوع.


اما این که مردک نره خری که مسوول «فرهنگ و ارشاد» کل استان گیلان و به عبارتی یکی از مدیران «فرهنگی و ارشادی» درجه ی یک جمهوری نکبت است، با داشتن زن و سه دختر، بیاید، با مردی دیگر رابطه ی جنسی بر قرار کند این ربطی به همجنسگرایی از هیچ نوع اش ندارد.

شما تصور کنید به جای مرد، یک زن در هتل اداره ارشاد مورد عمل جنسی این آقا قرار می گرفت. ما باز هم با این عمل باید مخالفت و او را رسوا می کردیم. چرا؟

به این دلیل ساده که این شخص کثیف و آلوده، هزاران دختر ایرانی را مثلا بر سر پوشش و حجاب، بر سر دیده شدن مو و آرایش سر و رو، به بدترین اَشکال ممکن مورد تحقیر و آزار قرار می دهد و با تصمیم او هزاران جوان روانه ی زندان های «ارشادی» و «تادیبی» می شوند که یکی داستان است پر آب چشم و همه،،، نمونه های وحشتناک آن را دیده ایم و می بینیم.

موضوع این است نه این که یک نره خر حکومتی با احتمالا یک نره خر حکومتی دیگر رابطه جنسی داشته است. بنابراین دوستان همجنسگرا این کثافت کاری را به پای تمایلات جنسی خود ننویسند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy