Friday, Jul 21, 2023

صفحه نخست » سارقان مسلح دروازه‌بان معروف و همسرش را برهنه کردند و بستند

psg.jpgبی‌بی‌سی خبر داده که جانلوئیجی دوناروما، دروازه بان تیم ملی ایتالیا و پاری‌سن‌ژرمن و همسرش در خانه خود در پاریس مورد حمله و سرقت خشونت‌آمیزی قرار گرفتند. به گفته پلیس فرانسه سارقان این زوج را در آپارتمانشان در منطقه هشتم مرکز پایتخت برهنه کرده و بسته‌اند.

به گفته یک منبع آگاه، سارقان با شکست در، وارد خانه شدند و پس از آنکه این زوج را مورد اذیت و آزار فیزیکی قرار دادند، گزارش‌های تایید نشده در سایت خبری Actu17 می‌گویند که مهاجمان با جواهرات، ساعت‌ها و کالاهای چرمی لوکس به ارزش ۵۰۰ هزار یورو (۴۳۰ هزار پوند) دست به کار شدند. گویا سارقان دوناروما و پارتنرش را با طناب بسته و آن‌ها برهنه کرده بودند.

آنها ساعت ۳.۵ بامداد به هتلی در نزدیکی خانه پناه بردند و کارکنان هتل این زوج را به بیمارستان منتقل کردند. سخنگوی دفتر دادستانی پاریس به بی‌بی‌سی گفت: «تحقیقات برای به اتهام سرقت مسلحانه در یک باند سازمان‌یافته و خشونت‌های تشدید شده در پی حوادثی که شبانه در خانه دوناروما رخ داد، آغاز شده است».

با این حال لو پاریزین نوشته که دوناروما کمی مجروح شده است. همچنین علاوه بر این دو زوج، سارقین گویا سرایدار خانه را هم بسته بودند. در حال حاضر پلیس در حال بررسی این حادثه و به دنبال دستگیری سارقان است که همچنان متواری هستند.

این دروازه بان دو سال پیش به پاریس رفت و قرار بود روز جمعه پیش از اولین بازی دوستانه تدارکاتی پاریسن‌ژرمن مقابل لو هاور و تور ژاپن و کره جنوبی، به تیم بپیوندد.

او اولین فوتبالیست پاری سن ژرمن نیست که مورد هدف باندها قرار گرفته است، اما حملات قبلی در حالی صورت گرفته که قربانی در خانه نبوده است.

ژانویه گذشته، دو مرد به دلیل سرقت در مارس ۲۰۲۱ در خانه فوتبالیست برزیلی مارکینیوس در ایولین در غرب پاریس به زندان محکوم شدند.

مارکینیوس در زمان حادثه در حال بازی بود اما پدرش به همراه دو دختر نوجوانش در خانه بودند.

خانه آنخل دی ماریا، هم تیمی مارکینیوس در همان روز مورد سرقت قرار گرفت. بازیکنان دیگری از جمله تیاگو سیلوا، دنی آلوز و اریک چوپوموتینگ در گذشته هنگام بازی برای پاری سن ژرمن مورد سرقت قرار گرفته اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy