Friday, Jul 28, 2023

صفحه نخست » ادعای جنجالی جدید کانال رادیو گیلان + خبر تکمیلی

gilan.jpgرادیو گیلان - ساعاتی قبل اسناد جدیدی از پرونده ثقتی مدیرکل ارشاد بدست سردبیری رادیوگیلان رسیده که بزودی منتشر میشود و پس از آن وزیر ارشاد نیز باید استعفا داده یا برکنار شود!

تا ساعاتی دیگر، رمز گشایی از ابعاد تازه پرونده شهروز ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان توسط سردبیر این رادیو از شبکه تلویزیونی پرطرفدار ایرانی زبان!

وزیر ارشاد باید پس از این افشاگری یا استعفا دهد و یا برکنار شود

- در این برنامه اعترافات تکان دهنده ثقتی بازگو خواهد شد

- چرایی بازداشت فرزند فرمانده سپاه قدس دررابطه با این پرونده

- کدام پرستو در این پرونده نقش محوری را با هدایت تیم فرزند سردار عبدالله پور ایفا میکرده

***

خبر تکمیلی از صدای آمریکا:‌

گسترش ابعاد انتشار فیلم «رابطه ممنوعه»؛ افشا‌کننده می‌گوید وزیر ارشاد در جریان این رسوایی بوده است

- سردبیر کانال تلگرامی رادیو گیلان به صدای آمریکا می‌گوید فردی که از رابطه جنسی خود با رضا ثقتی فیلم گرفته بود ابتدا آن را در اختیار سازمان اطلاعات سپاه قرار داده بود و سپاه وزیر ارشاد را در جریان قرار می‌دهد اما محمدمهدی اسماعیلی از برکناری مدیرکل ارشاد گیلان خودداری می‌کند.

- به گفته پیمان بهبودی، کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی هم در جریان وجود این فیلم قرار داشت. او همچنین می‌گوید تاکنون حدود ۵۰ نفر در رابطه با این پرونده بازداشت شده‌اند.

با گذشت بیش از یک هفته از انتشار فیلم «رابطه جنسی» مدیرکل اداره ارشاد استان گیلان، ابعاد تازه‌تری از این «رسوایی اخلاقی» رئیس «قرارگاه عفاف و حجاب گیلان» رسانه‌ای شده است.

سردبیر کانال تلگرامی رادیو گیلان که نخستین بار فیلم رابطه جنسی رضا ثقتی را منتشر کرد روز پنجشنبه ۵ مرداد در گفتگوی اختصاصی با صدای آمریکا از بازداشت این مدیر دولت ابراهیم رئیسی و ۵۰ نفر دیگر در این رابطه خبر داد.

پیمان بهبودی اخبار جدید دریافتی را «شوکه کننده» خواند و گفت: «پیش از انتشار این فیلم از طریق رادیو گیلان، اداره اطلاعات سپاه استان فیلم را در اختیار داشته و آن را برای مرکز ارسال کرده بود.»

او در ادامه افزود: «سازمان اطلاعات سپاه، ضمن نمایش این فیلم برای وزیر ارشاد از او خواسته بود تا هرچه سریعتر رضا ثقتی را از مدیریت ارشاد گیلان عزل کند اما وزیر ارشاد از این امر امتناع کرد.»

به گفته مدیر رادیو گیلان فیلم «رابطه جنسی» رئیس «قرارگاه عفاف و حجاب گیلان» همزمان در کمیسیون امنیت ملی مجلس هم نمایش داده شده و نمایندگان مجلس نیز از وزیر ارشاد خواسته بودند تا هرچه زودتر این مدیر را از سمتش عزل کند که این درخواست هم از طرف وزیر ارشاد بی‌پاسخ می‌ماند.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy