Monday, Aug 7, 2023

صفحه نخست » استخدام "حجاب‌بان" با حقوق ماهیانه ۱۲ میلیون تومان

001.jpgدویچه وله - شهرداری تهران در پی استخدام ۴۰۰ نیروی یگان حفاظت شهرداری با عنوان "حجاب‌بان" است. حقوق ماهیانه این نیروها ۱۲ میلیون تومان اعلام شده است. یک مدیر زن به دلیل مخالفت با حجاب اجباری دستگیر شد.روزنامه اینترنتی فراز در یک خبر اختصاصی نوشته است که شهرداری تهران به زودی ۴۰۰ نیروی یگان حفاظت شهرداری با عنوان "حجاب‌بان" به کار می‌گیرد.

این سایت از قول یک منبع اگاه در یک شرکت پیمانکاری که با شهرداری تهران کار می‌کند، گزارش داد که حقوق ماهیانه این افراد ۱۲ میلیون تومان تعیین شده و این نیروها توسط شرکت "حامیان شهرداری تهران" استخدام شده‌اند. وظیفه آنها نیز "تذکر لسانی، ممانعت از ورود به واگن‌های مترو و تحویل بد‌حجاب‌ها یا بی‌حجاب‌ها به پلیس" است.مجموعه مطالب درباره حجاب اجباری

"شرکت حامیان شهرداری تهران" سابقه زیادی در جذب و استخدام نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران دارد.

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

بر اساس این گزارش این نیروها توسط یگان حفاظت شهرداری گزینش شده و آموزش لازم را نیز دیده‌اند. منبع آگاه به روزنامه فراز گفته است: «حجاب‌بان‌ها تنها وظیفه تذکر لسانی و ممانعت از ورود بی‌حجاب‌ها و بدحجاب‌ها به مترو و در صورت مقاومت، معرفی آن‌ها به پلیس را دارند و در صورت درگیری با شهروندان، از خدمت معلق خواهند شد.»

مهدی بابایی، عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فراز از این خبر ابراز بی‌اطلاعی کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy