Saturday, Aug 26, 2023

صفحه نخست » یک مسوول برکنار شد؛ دستور پیگیری وزیر کشور درباره قدردانی از ورزشکار بدون روسری در کلاردشت

ایران اینترنشنال - انتشار تصویر قدردانی از یک دختر والیبالیست نوجوان بدون حجاب اجباری در کلاردشت که در جلسه‌ای با حضور فرماندار این شهر انجام شده است، علاوه بر برکناری مسوول روابط عمومی فرمانداری، صدور دستور پیگیری از سوی احمد وحیدی، وزیر کشور را نیز در پی داشته است.

hlarge.jpgوحیدی در دستور خود به استاندار مازندران، خواهان بررسی این موضوع شده است.

سه‌شنبه هفته گذشته، در مراسمی با حضور فرماندار کلاردشت، از یک دانش‌آموز دختر ورزشکار پس از کسب رتبه کشوری در رشته والیبال، تقدیر شد. عکسی از این ورزشکار نوجوان در این مراسم تجلیل و گرفتن عکس یادگاری منتشر شده است که او را بدون روسری و حجاب اجباری نشان می‌دهد.

این تصویر با واکنش‌های متعددی روبه‌رو شده است.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

در گزارش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور آمده است: «احمد وحیدی شامگاه جمعه (سوم شهریور) خطاب به سید‌محمود حسینی‌پور، نوشت: به دنبال تصاویر منتشر‌‌‌شده در فضای مجازی مبنی‌ بر دیدار فرماندار کلاردشت با یکی از دختران وزرشکار، سریعا موضوع را بررسی و گزارش آن را اعلام کنید.»

همچنین عابدین فقیه‌نصیری، فرماندار کلاردشت، روز گذشته در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا، از برکناری مسوول روابط عمومی فرمانداری به دلیل انتشار این تصویر خبر داد.

برخورد با ورزشکاران، از علی دایی تا والیبالیست نوجوان

جمهوری اسلامی در یک سال گذشته و پس از قتل حکومتی ژینا (مهسا) امینی در بازداشتگاه گشت ارشاد، واکنش‌های ورزشکاران، کنار گذاشتن حجاب اجباری از سوی آنان و حمایت‌هایشان از مردم معترض را در جریان خیزش انقلابی علیه جمهوری اسلامی تاب نیاورده است.

حمله به اردوی پرسپولیس در شب پیش از بازی با تراکتورسازی در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، توقیف پاسپورت علی دایی و برگرداندن هواپیمای حامل همسر و دختر او از آسمان دوبی به کیش، بازداشت وریا غفوری و حسین ماهینی و وادار شدن آنان به خداحافظی اجباری از فوتبال، وارد آوردن فشار به یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس و تمدید نشدن قرارداد کریم باقری با این تیم، حصر خانگی الناز رکابی، بازداشت کوهنوردان شیرازی، حذف سعید پیرامون از تیم ملی فوتبال ساحلی و ...، از جمله موارد برخورد جمهوری اسلامی با ورزشکارانی است که در خیزش انقلابی، در کنار مردم ماندند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy