Tuesday, Sep 5, 2023

صفحه نخست » نقطه ای که ایران را به روز سیاه نشاند!

vahdatkhah.jpgاحمد وحدت خواه - ویژه خبرنامه گویا

در گزارش مرگ آدمیرال نلسون بزرگترین فرمانده تاریخ دریانوردی بریتانیا آمده است که وی در سال ۱۸۰۵ میلادی در شبه جزیره کیپ ترافالگار در سواحل اسپانیا در بحبوحه نبردی سهمگین با نیروی دریایی مشترک فرانسه و اسپانیا در حالیکه از عرشه کشتی جنگی «اچ ام اس ویکتوری» بر آتشباران توپخانه ناوگان خود نظارت میکرد یک گلوله به اندازه یک نقطه از سوی دشمن بر کتفش فرو نشست.

نلسون در حالیکه هنوز فرمان آتش می داد توسط پزشک ویژه خود برای بند آوردن باریکه ای از خون و رسیدگی به زخمی ناچیز به اتاق فرماندهی خود منتقل شد. تنها ساعتی بعد لرد نلسون به خواب ابدی فرو رفته بود.

ملت ایران نیز ۴۴ سال پیش در مسیر همگامی با تمدن جهانی در نبرد با انبوه توطئه های لنینی و دینی و وابستگان فرومایه داخلی آنها یک «گلوله» این بار در شکل برداشتن نقطه ای از روی یک واژه بر کتفش نشست.

امروز دیگر بر همه ایرانیان خسته از عمر رژیم اهریمنی حاکم بر میهن ما روشن گشته است که هدف نهایی رهبران انقلاب اسلامی و لشگر چریکهای وابسته به مسکو و پکن و هاوانا و تیرانا در مخالفت با شاه برداشتن نقطه همسویی او با «غرب» و کشاندن ایران و ایرانی به منجلاب مصیبت های جهان «عرب» خلاصه می شده است.

آن روزی که آزادی قدس از راه کربلا برای آغاز جنگی خانمانسوز با عراق، مالیخولیای نابودی اسراییل، سرنگونی خاندان آل سعود و تشکیل حزب الله و حشد الشعبی و مسلح کردن حوثی های یمن و حمایت از بشار اسد جانی و و....جایگزین شعارهای دروغین آزادی و استقلال گشت، آغاز روند فروپاشی جامعه ایرانی و رسیدن به روزگار تاریک امروز آن بود.

رژیم و سردمداران آن نمی توانستند با پیروی از چنین سیاست ها و اهداف جنون آمیز و شومی برای کشور ما به حکمرانی خود مشروعیت ببخشند، مگر آنکه پیامدهای خونین و خانمان برانداز آن را نخست از میان قربانیان در دسترس خودشان که ملت ایران باشد بگیرند.

اینجاست که طرح فاشیستی خامنه ای و فرماندهان سپاه برای «اسلامیزه کردن» جامعه ایرانی به تشکیل جوخه های آتش به اختیاران و گشتاپوی ارشاد و تحمیل حجاب اجباری می انجامد و مشتی بیمار جنسی و روانی مرد و زن را برای گشودن عقده های حقارت خودشان به جان جامعه می اندازد.

مهسا، دخت ایران زمین، و صدها نوجوان زن و مرد قهرمان ملت ایران در طول جنبشی که یک سال گذشته برای به گور تاریخ سپردن رژیم جان شیرین خود را فدا کرده اند قربانی آن اندیشه شومی هستند که چهار دهه پیش سایه سیاه خود را به نام جمهوری اسلامی بر این آب و خاک افکند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy