Tuesday, Sep 5, 2023

صفحه نخست » نماد اراذل و اوباش این بار قله دانش در جمهوری نکبت را فتح می کند!؛ ف. م. سخن

IMG_5069.jpegسعید حدادیان، استاد دانشگاه تهران، در مقطع فوق لیسانس رشته ادبیات!
کمی تعجب، توام با خشم و اندکی لبخند تلخ!

اراذل و اوباش از همان ساعت اول انقلاب نکبت بار اسلامی شروع به فتح پُست های مهم در نظام تازه تاسیس کردند. اولین نقاط فتح،،، کمیته های انقلاب و نیروهای نظامی تازه تاسیس بودند که جان می دادند برای نفوذ این انگل ها و رشد سریع آن ها.

از ماشالله قصاب تا اسمال تیغ زن چنان در این نهادها رشد کردند که دومی در روز روشن به ده ها زن در شهر تهران تجاوز می کرد و با هر که مخالف بود او را به زندان می انداخت و در مقابلِ کسی هم جوابگو نبود. الان هم می گویند پاساژ دار شده است و به امور تجاری مشغول است.

فتح قله های پُست و مقام حکومتی توسط اراذل و اوباش آرام آرام تمام عرصه های کشور را در بر گرفت از مقامات هنری مثل محسن چریک تا مقامات امنیتی مثل لاجوردی تا مقامات قضایی مثل خلخالی تا مقامات سیاسی مثل ممد رینگو منتظری.

به عبارتی استاد دانشگاه شدن سعید حدادیان موضوع عجیب و تازه ای نیست و امروز تقریبا تمام عرصه های جمهوری نکبت در اختیار اراذل و اوباش قرار دارد.

اما این که چنین موجود ی استاد دانشگاه تهران آن هم در رشته ادبیات، آن هم در مقطع کارشناسی ارشد شود کمی تکان دهنده است مثل این که مسعود شصت چی پزشک جراح شود و به جراحی بیماران بپردازد. طنزی تلخ که صورت واقعیت پیدا کرده است.

وقتی مسعود ده نمکیِ چماقدار معروف به مسعود فلینی، فیلمساز درجه ی یک و میلیاردی حکومت شود و حسین الله کرمِ چاقوکش عضو هیات علمی دانشکده علوم سیاسی و حسن عباسیِ لات مسوول مرکز بررسی های دکترینال (!) جمهوری نکبت و دکتر خودت بمال وزیر بهداشت و سدعلی گدا رهبر جمهوری اسلامی، باید هم سعید حدادیان استاد دانشگاه تهران شود و جوانان گزینش شده ی حزب اللهی را با ادبیات مقاومت آشنا کند. جای محمود کریمی هفت تیر کش هم در کنار آقا سعید خالی ست که ان شاء الله او هم در مقطع دکترای دانشگاه تهران کاره ای خواهد شد!

برای رها شدن از شرّ این کابوس وحشتناک، تنها یک راه هست و آن سرنگون شدن حکومت نکبت با تمام اجزای آن است و باید منتظر مرگ خامنه ای بمانیم شاید آغاز دگرگونی از آن جا اتفاق بیفتد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy