Thursday, Sep 14, 2023

صفحه نخست » چقدر سیستم امنیتی امریکا با آلمان فرق داره! چند کلمه در خصوص حفظ امنیت خانم مسیح علی نژاد!؛ ف. م. سخن

IMG_5325.png والله در آلمان امنیتی ها به آدم میگن چیکار بکن چیکار نکن و یکی از کارهایی که نباید بکنی اینه که در مورد امنیت خودت حرف بزنی چون جمهوری نکبت،،، خر که نیست حرف هات را نشنفه و ضد حمله نزنه. توو آلمان، تو هستی و امنیتی هایی که اصلا متوجه وجود و حضورشون نمی شی و خودشون جون ات رو حفظ می کنن.

سخنرانی دلنشین خانم مسیح علی نژاد رهبر زنان ایران رو که در کنگره ی امریکا شنیدم و «راز» با مزه ای (با مزه از اون جهت که ببین کنگره چی های امریکا چقدر بی خبر و گاگول هستن که خانم علی نژاد، اونا رو از «راز» با خبر می کنه و حتی نه مقامات دیگه!) باری، به خودم گفتم این آلمانی ها هیچی نمی فهمن که همه چیز رو در سکوت و خفا بر گزار می کنن!

توو امریکا، نه تنها اف بی آی با شخص در خطر گفت و گو می کنه و تمام پایین بالاها و گزارش دقیق ترور و کشتن رو به او بیان می کنه، بلکه حتی این بار خودِ خودِ کاخ سفید، به شخص مورد ترور با ای میل میگه تو باید هویت ات رو عوض کنی و مثل فیلم «ایریزر» آرنولد، شاهدِ پنهان بشی و مثلا بری آلاسکا اونجا با هویت جدید مثلا اسم صغرا باباکوهی وال شکار کنی!

دقت کنید کاخ سفید هشدار میده ها نه اف بی آی و پلیس و این ها!

ضمنا یه تیکه ی سنگین هم بندازم به شاهزاده و مادر ایشون شهبانو فرح و بگم ببینید این خانم مسیح چیکار کرده که این همه تهدید میشه اون وقت شما ها با اون عرض و طول و دبدبه و کبکبه و عضو خانواده ی سلطنت بودن و ضد انقلاب تمام عیار ۴۴ ساله بودن و همسر و فرزند پادشاه ایران بودن، ما نشنیدیم تا امروز بگید یه بار هم تهدید شدید!

واقعا خجالت آوره!

باری. برای رهبر زنان ایران آرزوی سلامت و طول عمر می کنم و اینجوری که داره «رو» بازی می کنه و مخالفت هم کرده که بره مخفی زندگی کنه، یه کم خطریه و یخرده بیشتر باید مواظب خودش باشه که خدا ی نکرده تهدید ۳۲می روی قایق شالی جون و موقع رقص سرخپوستی وسط خیابون های نیویورک براش پیش نیاد.

جدی میگم! جمهوری نکبت اول طرف رو مثل خدا بیامرز روح الله زم تبدیل به موضوع خنده می کنه بعد حواس ها که پرت شد می زنه راس راستی طرف رو ناکار می کنه.

راستی اون تروریست قبلی ها و اونایی که از چکسلواکی قرار بود مرجوع بشن چی شدن؟!
هر کی هم فکر کنه که این نوشته ی من طنز و شوخی ه، با خودم طرفه! مثل اینه که بگیم سخنرانی کنگره خانم علی نژاد به احتمال اوج گرفتن اعتراضات و دوباره رهبر شدن ایشون مربوطه که قطعا این طور نیست! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy