Tuesday, Sep 19, 2023

صفحه نخست » ماجرای ملاقات شهریار و رونالدو چه بود؟

19-3.jpgخبر ورزشی - شنیده می شود علی دایی دعوت رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را رد کرد.

از روزی که مشخص شد قرار است کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال دنیا به همراه تیم النصر برای تقابل با پرسپولیس به ایران بیاید،خیلی ها منتظر دیدار احتمالی رونالدو و علی دایی بودند. اسطوره فوتبال ایران که تا همین چندی قبل آقای گل فوتبال ملی دنیا بود، رکوردش توسط رونالدو شکسته شد و حالا فوق ستاره پرتغالی آقای گل فوتبال ملی دنیاست. کریستیانو بعد از شکستن رکورد علی دایی از اسطوره فوتبال ایران به نیکی یاد کرد و پیغامی احساسی برای شهریار فوتبال ایران فرستاد.

کریستیانو بعد از رکوردشکنی خطاب به علی دایی نوشت: یکی از دلایلی که باعث می شود بیش از پیش قدردان این دستاورد و رکورد باشم، به خاطر علی دایی است که سطح استاندارد ها و انتظارات را به قدری بالا برده که حتی من هم گاهی اوقات با خودم فکر می کردم که ممکن است هرگز به او نرسم. به "شهریار" بابت سال ها حفظ این رکورد تبریک می گویم و از اینکه هر بار گلزنی کردم و به این رکورد برجسته نزدیک و نزدیک تر شدم، احترام بسیار زیادی به من نشان داد، از او تشکر می کنم.

اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ایران هم در آن زمان با انتشار یک پیغام به فوق ستاره پرتغالی تبریک گفت تا باب آشنایی دو طرف باز شود. دایی در این پیام خطاب به رونالدو نوشت: بهت تبریک می‌گم کریس، به چیزی که لیاقتش را داشتی رسیدی. نماد واقعی پشتکار و حرفه‌ای بود هستی و باز هم به دنیا ثابت کردی بهترینی.

همین ارتباط بین دو طرف باعث شد تا خیلی ها در انتظار ملاقات هیجان انگیز دایی و رونالدو باشند. حتی باشگاه پرسپولیس خبر از حضور دایی در فرودگاه برای استقبال از رونالدو داد. اتفاقی که رخ نداد و باشگاه پرسپولیس هم خبر مربوط را پاک کرد. اما ماجرای ملاقات دایی و رونالدو چه بود؟.آنطور که شنیدیم رضا درویش که ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با علی دایی دارد،روز چهارشنبه هفته قبل راهی دفتر شخصی علی دایی شد تا با او صحبت کند.

مدیرعامل پرسپولیس در جریان این ملاقات قصد داشت از دایی دعوت کند تا او هم بازی پرسپولیس و النصر را از نزدیک ببیند و هم در صورت فراهم شدن شرایط، دیداری با رونالدو ترتیب دهد.

علی دایی هم که طی ماه های اخیر کاملا از فوتبال دور بوده و سعی کرده بود در محافل فوتبالی دیده نشود، به پیشنهاد مدیرعامل پرسپولیس پاسخ منفی داد و اعلام کرد نمی تواند برای دیدن بازی به ورزشگاه بیاید. به این ترتیب تا این لحظه ملاقات اسطوره فوتبال ایران و فوق ستاره پرتغالی منتفی است و قرار نیست این دو چهره مطرح یکدیگر را ملاقات کنند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy