Tuesday, Sep 19, 2023

صفحه نخست » دختر جوانی که به استقبال رونالدو رفت کیست + توضیحات تکمیلی درویش

بی بی سی فارسی - عکسی از یک دختر جوانی که به استقبال رونالدو رفت و در مراسم اهدای فرش به این بازیکن تیم النصر نیز حضور داشت، خبرساز شده و واکنش‌های زیادی بدنبال داشته است.
dokhtar.jpgرضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از نخستین کسانی بود که روز گذشته با رونالدو دیدار کرد. در کنار درویش یک خانم هم حضور داشت که اکنون کاربران، پرسش‌های زیادی در خصوص هویت و دیدار او با رونالدو مطرح کرده‌اند.

بسیاری از کاربران نوشته‌اند خانمی که کنار رونالدو حضور داشت دختر مدیر عامل پرسپولیس بوده اما عده‌ای دیگر او را به عنوان مترجم معرفی کرد‌ند.

اما خبرگزاری برنا نیز نوشت:«افراد نزدیک به درویش این موضوع را تکذیب کردند و معتقد بودند که این خانم مترجم است اما پیگیری‌های خبرنگار برنا نشان می‌دهد که این خانم، دختر رضا درویش است.»

با توجه به این موضوع، بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از حضور این دختر جوان در این دیدار انتقاد کرده‌اند و نوشته‌اند که «فرهنگ پارتی‌بازی بین مسئولان ما کاملا نهادینه شده است.»

عده‌ای دیگر پرسیده‌اند که «مسئولیت دختر درویش در باشگاه پرسپولیس چیست؟ و حضورش در این جمع چه توجیحی دارد؟»

کاربری دیگر هم نوشت که «از هجوم به هتل اسپیناس تعجب می‌کنید؟ وقتی درویش دخترش رو میبره با رونالدو عکس بگیره، از بقیه مردم توقع چی دارید؟»

البته انتقادها به این موضوع تنها در شبکه‌های اجتماعی خلاصه نمی‌شود، خبرگزاری فارس نیز در این خصوص نوشت:«چه بهتر که باشگاه پرسپولیس درباره حضور این خانم شفاف‌سازی کند. اگر این فرد، دختر آقای مدیرعامل بوده چرا باید مدیر یک باشگاه از جایگاه حقوقی و سازمانی خود سوءاستفاده کرده و این اتفاق که انتقادات زیادی در فضای مجازی به همراه داشته را رقم بزند.»

فارس همچنین نوشت که حضور رضا درویش و همکارانش برای دیدن رونالدو «آنقدر عجیب بود که صدای هواداران این تیم را هم درآورد.»

باشگاه پرسپولیس تا کنون به صورت رسمی در این مورد واکنش نشان نداده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy