Wednesday, Sep 20, 2023

صفحه نخست » یک مدیر حوزه علمیه در زنجان در تیراندازی کشته شد

terror.jpg- قاتل با کلت وارد مسجد شده و اقدام به شلیک کرده است

- به گفته مدیر حوزه علمیه استان زنجان، ضارب «اخراجی یکی از دستگاه‌ها» بوده است

ایران وایر - بنا بر گزارش‌های خبرگزاری‌های ایران، «حجت اعتبار»، مدیر حوزه علمیه امام صادق شهر قیدار، بر اثر تیراندازی یک فرد مسلح در یکی از شهرهای استان زنجان کشته شده است.

گفته می‌شود، مهاجم با اسلحه کُلت وارد مسجد شده و اقدام به شلیک کرده است. پنج گلوله به مدیر حوزه‌های علمیه قیدار شلیک کرده که ۲ تیر به سر و ۳ تیر به بدن او اصابت کرده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

پلیس اعلام کرده است که «در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از مناطق شهر سجاس از توابع شهرستان خدابنده (در استان زنجان)، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند که در تحقیقات متوجه شدند بر اثر این تیراندازی، فردی چهل ساله از اهالی آن محل مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت کرده است.»

سرهنگ غنیمتی، فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفته: «مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از شناسایی قاتل، با هماهنگی مراجع قضایی وی را دستگیر کردند و یک قبضه سلاح که در عمل مجرمانه از آن استفاده شده بود، کشف کردند.»

1231.jpgاو تاکید کرده که «در بررسی اولیه علت و انگیزه قتل اختلافات شخصی» بوده است. با این حال همزمان با اعتراضات سراسری مردم در ماه‌های اخیر، تعدادی از روحانیون حکومتی در تیراندازی و حمله با سلاح سرد کشته شده‌اند. علاوه بر این تصاویر زیادی از عمامه‌پرانی در شهرهای مختلف ایران منتشر شد که اقدامی اعتراضی در راستای اعتراضات سراسری اخیر در ایران بود.

***

این سومین آخوندی است که در دو هفته گذشته مورد حمله افراد مسلح قرار میگیرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy