Wednesday, Sep 20, 2023

صفحه نخست » چرا قذافی سقوط کرد ولی همچنان خامنه‌ای و جمهوری اسلامی هستند ؟

چرا قذافی سقوط کرد ولی همچنان خامنه‌ای و جمهوری اسلامی هستند ؟ در اینجا به ۱۶ دلیل واقعی برای کشته شدن و حذف قذافی و ماندن آخوندها اشاره میشه با وجودی که هر دو دیکتاتور ، خونخوار ، ناقض حقوق بشر و آدمخوارند .:
۱. لیبی قبض برق نداشت ، برق برای همه شهروندان رایگان بود .
۲ . در لیبی نرخ سود وام وجود نداشت ، بانک ها دولتی بودند ، نرخ سود وام شهروندان طبق قانون صفر٪ بود .
۳. قذافی قول داد تا زمانی که همه در لیبی صاحب خانه نشوند برای والدینش خانه نخرند و نخرید .
۴. همه زوج های تازه ازدواج کرده در لیبی ۶۰.۰۰۰ دینار از دولت دریافت میکردند و به همین دلیل آپارتمان خود را میخریدند و خانواده خود را تشکیل میدادند .
۵ . آموزش و درمان پزشکی در لیبی رایگان است . قبل از قذافی تنها ۲۵٪ درصد باسواد داشت ، ۸۳٪ درصد در دوران حکومت او باسواد شدند .
۶. اگر لیبیایی ها می خواستند در مزرعه زندگی کنند ، لوازم خانگی ، بذر و دام رایگان دریافت و خودرو و وانت مجانی دریافت می کردند ‌.
۷. بیماران اگر نمیتوانستند در لیبی معالجه شوند ، دولت ۲۳.۰۰۰ دلار + اقامت و سفر برای درمان به خارج از کشور به آنها کمک مالی میکرد.
۸. اگر کسی میخواست خودرو بخرد ۵۰٪ درصد قیمت را دولت تامین میکرد .
۹. قیمت بنزین ۱۴ سنت در هر لیتر تا زمان سقوط وی بود .
۱۰. لیبی بدهی خارجی نداشت و ذخایر ارزی آن ۱۶۰ میلیارد دلار بود (که اکنون در سراسر جهان مسدود شده است‌و بانکداران اروپایی و آمریکایی دارن باهاش کاسبی میکنند ، عین پولهای ایران)
۱۱. از آنجایی که برخی از لیبیایی ها بعد از مدرسه نمی توانستند شغل پیدا کنند ، دولت تا زمانی که آنها نتوانند شغلی پیدا کنند ، متوسط ​​حقوق را پرداخت می کند .
۱۲. بخشی از فروش نفت در لیبی مستقیماً به حساب بانکی همه شهروندان واریز میشد .
۱۳. مادری که بچه را به دنیا آورد ۵.۰۰۰ دلار دریافت می کرد .
۱۴. در لیبی از زمانی که قذافی به قدرت رسید تا زمان سقوط حکومت وی ۴۰ قرص نان ۱۵ سنت دلار قیمت داشت .
۱۵. ۲۵ درصد لیبیایی ها تمام مدارک تحصیلی فوق لیسانس به بالا کسب کردند .
۱۶. قذافی بزرگترین پروژه آبیاری جهان را به نام "BIG MAN PROJECT" برای اطمینان از دسترسی به آب در صحرا اجرا کرده است . این ۱۶ دلیل ، موجب اصلی سقوط قذافی بود ، و البته که الگوی ساقط کردن چنین حکومتگرانی در خاورمیانه همیشه یک شکله . حاکمان صحنه بیان وضعیت رو به مدیا و مطبوعات غرب میبازند و روایتگر حکومت آنها منحصراً مطبوعات و مدیای غربی میشه و بعدش هر تصویری که آنها اراده کنند به ملت اون کشور و جهان میفروشند .
اینها واقعیات حکومت قذافی بود ، که تنها پس از سقوط حکومت وی آشکار شد و دنیا آنها را فهمید . تا پیش از سقوط قذافی ، تنها تصویری که مردم دنیا از قذافی داشتند یک کشور عقب افتاده بیابانی با مردمانی وحشی بود که یک حیوان سادیستیک آدمخوار بر آن حکومت میکرد که هیچ کاری نداشت مگر تعقیب و کشتار و شکنجه اسلامگرایان مظلوم و کمونیستهای پاک سرشت و مردم دوست .



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy