Tuesday, Oct 3, 2023

صفحه نخست » هشدار نماینده خامنه‌ای در سپاه به بسیجی‌ها و طلاب

hoshdar.jpgوقت بُریدن و خسته شدن نیست، می‌خواهند انقلاب را از بین ببرند

کیهان لندن - در سالگرد خیزش ملّی، نماینده علی خامنه‌ای در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک سخنرانی در جمع بسیجیان و طلبه‌های لرستان که در مصلای «الغدیر» خرم‌آباد برگزار شد، به آنها در مورد خطرات «خسته شدن» هشدار داد و گفت الان وقت استراحت نیست و دشمن بنا دارد انقلاب را از بین ببرد.

عبدالله حاجی‌ صادقی که با مأموریت ترویج «جهاد تبیین» بین طرفداران نظام از شهری به شهر دیگر می‌رود روز دوشنبه دهم مهرماه در جلسه‌ای با حامیان نظام در خرم‌آباد گفت «ما به دنبال شهادت می‌دویم» و «بشارت به اینکه تنها راه کنار زدن هر اندوه و نگرانی روحیه شهادت‌طلبی است.»

وی با نقل مرثیه‌ای از وقایع عاشورا و مظلومیت حسین و نقش زینب در ترویج راه کربلا پُلی به وضعیت جمهوری اسلامی زد و گفت: «جمع‌بندی دشمن این است که یا باید انقلاب اسلامی بمیرد یا مرگ ما حتما است، دشمنان می‌دانند انقلاب اسلامی بنا دارد ریشه ظلم را بردارد و رژیم اشغالگر را نابود کند و می‌کند و به لطف الهی به دنیا وعده می‌دهیم و ما با الهام از همین شهدا همانطور که خیلی از سنگرها را فتح کردیم این رژیم را نیز نابود می‌کنیم.»

حاجی‌ صادقی با اشاره به اعتراضات علیه نظام در ادامه جلسه هشدار داد «خطر ارتجاع خطر بزرگی است، جنگ اقتصادی است و کارشکنی‌هایی در داخل می‌شود و دشمن در کمین است ولی ما سنگرهای دیگر دنیا را یکی پس از دیگری فتح می‌کنیم، امروز روزی است که همه زینب‌وار بگوییم ما خسته نشدیم و ما آمدیم عالم را آماده ظهور کنیم.»

در بخش دیگری از این سخنرانی حاجی‌ صادقی گفت «وثیقه نهضت ظهور، انقلاب اسلامی است.» وی از بسیجی‌ها و طلاب خواست «نگذارید امید کمرنگ شود... دومین محور جهاد تبیین، جهاد خسته نشدن است، الان زمان خسته شدن، بریدن، استراحت و راحتی نیست بلکه زمان جنگ است، حوزه‌های علمیه امروز حساس‌ترین وظیفه و جهاد را دارند.»

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

نماینده علی خامنه‌ای در سپاه در ادامه افزود که یکی از برنامه‌های دیگر دشمن از بین بردن هویت و ایمان و موتور حرکت انقلاب است و می‌خواهند «انحراف عملی و علمی و اعتقادی به وجود بیاورند.»

وی هشدار داد: «می‌خواهند مردم را نسبت به مسئولان بی‌اعتماد کنند، می‌خواهند مردم را از نقش‌آفرینی در صحنه‌های مختلف باز دارند.»

حرف‌های حاجی‌ صادقی برای امید دادن به بسیجی‌ها یادآور حرف‌های حسین اشتری فرمانده سابق نیروی انتظامی در جمع مأموران سرکوبگر در مهرماه سال ۱۴۰۱ است. پس از یک هفته ادامه تظاهرات سراسری با وجود سرکوب‌ها نیروهای امنیتی به شدت خسته بودند و اشتری برای روحیه دادن به آنها با چند محافظ، در گوشه‌ای از تهران به چند نفر از آنها می‌گفت «ما این لباس را برای پاسداری از نظام پوشیدیم. یک ذره شک نکنید! اگر قاسم سلیمانی بود می‌گفت خوب کاری کردید!»

حکومت از ریزش در بدنه میانی نیروهای مسلح بسیار نگران است. به ویژه آنکه مشکلات اقتصادی نیز آنها را سرخورده کرده است. به همین دلیل تمرکز سازمان عقیدتی- سیاسی نیروهای مسلح در ارتش، سپاه و بسیج و همچنین نیروی انتظامی بر افزایش «ولایتمداری» میان پرسنل نظامی است. آنها مدام به هر مناسبتی از مسیرهای مختلف به نیروهای پایور و کارکنان در مورد ضرورت حفظ انقلاب بر محور باورهای مهدوی و آخرزمانی تذکر می‌دهند.

در یکی از این موارد محمد عبادی‌زاده نماینده خامنه‌ای در هرمزگان نیز در دیدار با فرماندهان نظامی مستقر در این استان به آنها توصیه کرد «هجمه‌ها و فضاسازی دشمنان در فعالیت‌های نظامی خللی ایجاد نکند.»

وی در این جلسه گفت باید متناسب با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های دشمن نقشه راه بلندمدت نیروهای نظامی را ترسیم کرد تا بتوان در آینده موفقیت را به ارمغان آورد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy