Monday, Oct 16, 2023

صفحه نخست » مهدی طارمی: انتقاد از تیم ملی، اقدام علیه منافع ملی است

taremi2.jpgایران وایر - «مهدی طارمی»، مهاجم تیم فوتبال جمهوری اسلامی و باشگاه پورتو، در گفت‌وگویی با خبرگزاری «فارس» وابسته به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی گفته است: «اگر تا زمان آغاز جام ملت‌ها اگر کسی بخواهد با حرف‌های بی‌منطق علیه تیم ملی، مربیان، بازیکنان و فدراسیون فوتبال حاشیه‌سازی کند، قطعا مقابل منافع ملی و منافع فوتبال می‌ایستد».

او همچنین مدعی شده که این تیم، هدفش «شاد کردن دل مردم ایران» است.

این صحبت‌های مهدی طارمی در‌حالی مطرح می‌شود که پس از شکست تیم فوتبال مقابل آمریکا در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، مردم ایران در خیابان‌ها و شهرهای این کشور جشن شادی به پا کرده بودند.

دلیل این واکنش متفاوت مردم ایران، مواضع بازیکنان تیم فوتبال در قبال سرکوب معترضین بود. مهدی طارمی در جریان این مسابقات و پس از سوال خبرنگاران که از او در مورد کشته‌شدن کودکان و نوجوانان در جریان اعتراضات سراسری و همین‌طور بازداشت «وریا غفوری» سوال پرسید گفته بود: «من سیاسی نیستم». همچنین انتشار تصاویر شاد علی‌رضا جهانبخش و مهدی طارمی در شب کشته شدن «کیان پیرفلک» نیز، واکنش‌هایی منفی را در ایران به‌همراه داشت.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

مهدی طارمی همچنین در بخشی از گفت‌وگو خود با خبرگزاری سپاه پاسداران گفته است: «بعد از سال‌ها یک خواست عمومی برای حضور مربی ایرانی و اعتماد به مربیان ایرانی محقق شد و پس از ۱۰ سال، هیچ تنشی در تیم ملی نداریم».

این ادعای آقای طارمی در‌حالی مطرح می‌شود که او در بهار سال ۱۴۰۱ به‌همراه «علی‌رضا جهانبخش»، برای تغییر سرمربی تیم فوتبال و بازگشت «کارلوس کی‌روش» به دفتر «ابراهیم رئیسی»، رییس‌جمهوری اسلامی رفته بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy