Tuesday, Oct 17, 2023

صفحه نخست » چند قطره اشک برای عبدالسلام ناز نازی، و دلایل فنی تروریست شدن او!؛ ف. م. سخن

IMG_6296.pngتوضیح لازم:
این یک مطلب طنز است. بعضی وقت ها برخی از خوانندگان بخصوص خوانندگان غرض ورز و سایبری، طنز را با مطلب جدی اشتباه می گیرند یا آن را عمدا به عنوان مطلب جدی معرفی می کنند. پیش از این که این عزیزان نسبت طرفداری از تروریسم اسلامی به نویسنده بدهند، تاکید می کنیم که این مطلب تعریض به تروریسم است نه تحسین آن! «ف. م. سخن»

*********

این چند روزه همینجور اشک است که از چشمان من جاری ست.

اول برای حیوونکی حماس و فلسطینیان ساکن نوار غزه، که طفل معصوم ها مورد تهاجم اسراییلیان کودک کش قرار گرفته اند و راست و چپ به شکل غیر انسانی و بلکه هم حیوانی، بمب و موشک بر سرشان فرو می افتد.

دم آسدعلی و جمهوری اسلامی گرم که بدون تحت تاثیر تبلیغات صهیونیست ها قرار گرفتن، جای قاتل و مقتول خان را عوض نکرده اند و آسدعلی با نهایت درایت و کیاست، بر بازو و کله ی کچل و چرب حماسی ها بوسه زده است که توانسته اند در یک عملیات قهرمانانه و غافلگیرانه فقط در یک فقره ۲۶۰ اسراییلی گور به گور شده ی رقاصِ لخت و پَتی را به درک واصل کنند.

بعد از مقدار زیادی اشک ریختن برای آق اسمال هنیه و ساکنان بی گناه و خوشگل مامانی غزه، اکنون نوبت اشک ریختن به عبدالسلام بلژیکی رسیده که اصلا بر ناصیه و جبین ی قشنگ اش معصومیت و تحت ظلم واقع شدن توسط هواداران تیم ملی سوئد نوشته شده است و اگر ایشان سوئدی ها را به درک نمی فرستاد کی از این همه ظلم این موبورهای فاشیست راسیست با خبر می شد؟!

من به پلیس بروکسل شدیدا و قاطعانه اعتراض دارم که چرا این جیگرطلا را کشتند بدون این که در نظر بگیرند ایشان چرا جان اش به لب رسیده و دست به اسلحه برده است؟

کجایند حقوق بشر دوستان جهان که ببینند طفلی زن و بچه ی این شهید، چه زجرها در بلژیک و جاهای دیگر دنیا خواهند کشید و تمام تقصیرها را هم به گردن آن ها خواهند انداخت!

مگر ندیدید که یک امریکایی-صاحبخانه ی آدمخور، با برنامه از پیش تعیین شده، و احتمالا به دستور سیا، زد یک بچه ی امریکایی فلسطینی در امریکا را کشت؟ یعنی عبدالسلام جان نباید پا میشد جهت آگاهی افکار عمومی جهان دو تا سوئدی را می کشت که نشان دهد او و عرب های مسلمان چقدر مظلوم اند؟

یعنی فکر می کنید به قول بی بی سی خوشگله، «پیکارجویان» حماس، بیخودی زدند دانس کنندگان -به قول حضرت امام راحل- در سرزمین اشغالی فلسطین را به درک واصل کردند؟

نه بی سوادان جهان!

شما برگردید به مظلومیت ملت فلسطین از بدو به وجود آمدن بشریت و زمان آدم و حوا نگاه کنید ببینید این ملت همیشه تحت ستمِ اسراییلی ها بوده و آن ها حق دارند برای اثبات حقانیت شان هر کس را دل شان خواست به هر طریق که دل شان خواست بزنند و بکشند!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy