Wednesday, Oct 18, 2023

صفحه نخست » هو کردن مرضیه برومند در پی شعار دادن علیه اسرائیل

boroomand.jpgمرضیه برومند، کارگردان و مدیرعامل خانه سینما در مراسم تشییع داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر در مقابل تالار وحدت وقتی داشت به موضوع حمایت از هنرمندان می‌پرداخت، به «جنگ با اسرائیل» اشاره کرد که با واکنش منفی جمعیت حاضر روبرو و هو شد.

***

منوتو - شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی و وحیده محدی‌فر در اعتراض به اظهارات مرضیه برومند درباره اسرائیل هو کشیدند و از او خواستند تریبون را ترک کند.

مرضیه برومند در سخنانش می‌گوید: «ما همه در این سرزمین مانده‌ایم برای‌این‌که سرزمین، خاک و مردم‌مان را دوست داریم. با ما خوب باشید. ما در کنار شما با اسرائیل و رژیم صهیونیستی می‌جنگیم.»
***

بیشتر بخوانید:

شعارهای اعتراضی در تشییع پیکر داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر

ایران وایر - پیکر «داریوش مهرجویی» و همسرش «وحیده محمدی‌فر»، که شنبه ۲۲مهر۱۴۰۲، در ویلای شخصی خود در منطقه زیبا دشت شهرستان فردیس از توابع استان البرز به قتل رسیدند، امروز ۲۶مهر۱۴۰۲، از مقابل تالار وحدت تشییع شد.

به گفته حاضران، این مراسم در شرایطی برگزار شد که حضور نیروهای ضدشورش و امنیتی پرتعداد بود و حاضرین شعارهایی اعتراضی سر می‌دادند؛ ازجمله این شعارها، «مرگ بر قاتل این جنایت» بود.

همچین براساس ویدیوهای منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی، شعار «زن، زندگی، آزادی» نیز به گوش می‌رسید.

به‌دنبال حمایت جمهوری اسلامی از حمله «نیروهای جبهه مقاومت حماس» به اسراییل، از حاضران در مراسم تشییع این کارگردان مطرح و همسرش، فریاد «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» نیز شنیده می‌شد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

«مرضیه برومند»، کارگردان و نویسنده که یکی از سخنرانان این مراسم بود، در بخشی از صحبت‌های خود، خطاب به جمهوری اسلامی در‌حالی که مشت خود را به حالت شعارگونه بالا گرفته بود گفت: «‌با ما خوب باشید ما کنار شما با اسراییل و رژیم صهیونیستی هم می‌جنگیم».

حاضرین در این مراسم، خانم برومند را به‌دلیل بیان این جملات، به نشانه اعتراض «هو» کردند.

«مونا مهرجویی»، دختر نوجوان داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر، درحالی‌که بدون حجاب اجباری بر روی سن قرار گرفت، اعلام کرد: «احساس می‌کنم پدر و مادرم شانه‌هایم را گرفته‌اند و می‌خواهند که سرپا بمانم».

او همچنین با اشاره به صحبت‌های پدر و مادرش در یک ویدیو، گفت: «به قول بابا قاتلین واقعا میان ما هستند».

اشاره مونا مهرجویی به ویدیویی از پدر و مادرش بود که در آن با بیان جمله «زنده باد آزادی»، می‌گوید: «قاتلین میان مان، باید مواظب باشین».

این ویدیو بعد از اعلام قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد.

این دختر جوان، اولین عضو از خانواده بود که بعد از مراجعه به ویلای شخصی پدر و مادرش، پیکر خونین آن‌ها را رویت کرده بود.

قتل داریوش مهرجویی و همسرش، ادعای جمهوری اسلامی مبنی‌بر «امنیت در کشور» را دوباره زیر سوال برده و بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی، دراین‌باره اظهارنظر کرده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy