Wednesday, Oct 18, 2023

صفحه نخست » منت سر مردم می گذارند که ما برای سرزمین، خاک و مردم در ایران مانده ایم؛ نه عزیزجان به خاطر این ها نمانده اید!؛ ف. م. سخن

IMG_6337.jpegسخنان خانم مرضیه برومند را در مراسم تشییع مهرجویی ها گوش می کردم دیدم فرموده اند:
«...ما همه در این سرزمین مانده‌ایم برای‌این‌که سرزمین، خاک و مردم‌مان را دوست داریم. با ما خوب باشید. ما در کنار شما با اسرائیل و رژیم صهیونیستی می‌جنگیم.»

مردم هم به حق، حق ایشان را کف دست شان گذاشته اند و صحبت از اسراییل که به میان آمده ایشان را هو کرده اند.

با اسراییل ستیزی و هو شدن این خانم هنرمند کاری ندارم. با منت بر سر مردم گذاشتن ایشان کار دارم که می گویند به خاطر سرزمین، خاک و مردم در ایران مانده اند.

دیگرانی هم هستند که چنین منتی بر سر مردم ایران گذاشته اند و می گذارند و تا امروز جوابی برای این منت بی جا دریافت نکرده اند. این نوشته جواب به آن هاست:

شما عزیزان، بخصوص سلبریتی های محترم اگر در ایران مانده اید، به خاطر خودتان بوده است نه به خاطر مردم و مملکت.

شما به خارج نرفته اید، چون در خارج امکانات ایران را نمی توانسته اید داشته باشید.


اگر فیلمساز بوده اید، نمی توانسته اید در خارج فیلم بسازید. اگر خانه و زندگی مفصل داشته اید، نمی توانسته اید در خارج چنین خانه و زندگی یی داشته باشید. اگر به خیابان می رفته اید و دور تا دورتان را آدم برای امضا می گرفته است، در خارج این عزت و احترام را نمی توانسته اید داشته باشید.

از بودن فامیل و دوست و هزار ارتباط شخصی دیگر در ایران نمی گویم که داستان، طولانی نشود.

آن هایی که قبل از شما سرزمین، خاک، مردم و تمام هست و نیست شان را گذاشتند و به خارج آمدند، جز دو سه نفر از خوش شانس هایشان بقیه به مرارت و زحمت افتادند و استاندارد زندگی شان از اعلا علیین به سطح زندگی مردمان عادی سقوط کرد.

در خارج نه توانستند کارهایی را که در ایران می کردند بکنند، نه از آزادی ها و مواهب این جا بهره مند شوند.

آمدند و سر خوردند و برخی با گردن کج در حالی که همه چیزشان را از دست داده بودند به ایران بازگشتند. برخی دیگر نیز با مرارت های اینجا ساختند و تن به هر خفت و خواری دادند چرا که راه بازگشتی برای خودشان باز نگذاشته بودند.

خانم برومند و برومندهای دیگر در سفرهای متعدد خارجی شان این نمونه های دردناک را دیدند و ترجیح دادند در ایران بمانند که خوش به حال شان.

ولی منت گذاشتن که ما به خاطر سرزمین و خاک و مردم در ایران مانده ایم، خاصه وقتی با اسراییل ستیزی همراه می شود، قلماشی یی بیش نیست که به کار گول زدن ساده لوحان می آید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy